Arteria rozpoczyna rok z przytupem

Giełdowa spółka Arteria S.A. i należąca do niej spółka Contact Center Sp. z o.o. rozpoczynają rok 2020 z przytupem. W styczniu poinformowano o wyborze oferty na obsługę procesów BPO przez Orange, a pod koniec lutego rozstrzygnięto przetarg na obsługę infolinii dla Tauron Obsługa Klienta przez inną spółkę należącą do grupy Arteria: Gallup Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k.

Lutowy przetarg dotyczył wyboru oferenta na zakup usług contact center[1] na lata 2020-2022 w ramach obsługi klientów oraz prowadzenie linii alarmowej 991.

Jak podał w komunikacie zarząd Arteria S.A., spółka szacuje, iż wartość umowy, która ma zostać podpisana w tej sprawie przez strony, będzie miała istotny wpływ na przyszłe wyniki finansowe grupy.

Jesienią ubiegłego roku Tauron Obsługa Klienta rozstrzygnął przetarg na obsługę infolinii sprzedażowych. Wówczas najtańszą ofertę złożyła spółka Call Center[2] Poland S.A. z grupy kapitałowej CCIG Group.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *