Connect with us

Arteria rozpoczyna rok z przytupem

OUTSOURCING

Arteria rozpoczyna rok z przytupem

Arteria rozpoczyna rok z przytupem

Giełdowa spółka Arteria S.A. i należąca do niej spółka Contact Center Sp. z o.o. rozpoczynają rok 2020 z przytupem. W styczniu poinformowano o wyborze oferty na obsługę procesów BPO przez Orange, a pod koniec lutego rozstrzygnięto przetarg na obsługę infolinii dla Tauron Obsługa Klienta przez inną spółkę należącą do grupy Arteria: Gallup Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k.

Lutowy przetarg dotyczył wyboru oferenta na zakup usług contact center na lata 2020-2022 w ramach obsługi klientów oraz prowadzenie linii alarmowej 991.

Jak podał w komunikacie zarząd Arteria S.A., spółka szacuje, iż wartość umowy, która ma zostać podpisana w tej sprawie przez strony, będzie miała istotny wpływ na przyszłe wyniki finansowe grupy.

Jesienią ubiegłego roku Tauron Obsługa Klienta rozstrzygnął przetarg na obsługę infolinii sprzedażowych. Wówczas najtańszą ofertę złożyła spółka Call Center Poland S.A. z grupy kapitałowej CCIG Group.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE