Telus przejmuje Competence Call Center

Fundusz private equity Adrian poinformowała o sprzedaży Competence Call Center[1] kanadyjskiej firmie Telus International. Wartość transakcji to 915 mln Euro.

– Jest to ważny moment dla całego zespołu CCC i cieszymy się, że udało się nam znaleźć partnera o bardzo podobnej kulturze w Telus International, dzięki któremu będziemy mogli dostarczać jeszcze lepsze rozwiązania globalne. – powiedział Christian Legat, prezes zarządu CCC.

– Rozszerzone możliwości połączonych firm jeszcze bardziej podnoszą jakość obsługi klienta i innowacyjne rozwiązania cyfrowe, które są synonimem marki Telus International. Co ważne fuzja pozytywie wpłynie na siłę finansową i operacyjną Telus, a także naszą globalną pozycję lidera w zakresie obsługi klienta. Co więcej, przejęcie Competence Call Center to element naszej strategii rozwoju spółki. – powiedział Darren Entwistle, prezes i dyrektor generalny Telus.

Po przejęciu CCC, Telus International dysponować będzie ponad 50 tys. pracowników w 50 lokalizacjach i 20 krajach.

Sprzedający CCC fundusz Adrian dwukrotnie zainwestował w austriackie contact center[2]. Ostatnio w 2017 roku. Dzięki temu CCC mogło zwiększyć zatrudnienie do 8500 pracowników oraz otworzyć kolejne cztery oddziały. Obecnie spółka oferuje obsługę klientów dla 70 partnerów w 11 krajach i 33 językach.

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *