Connect with us

Telus przejmuje Competence Call Center

OUTSOURCING

Telus przejmuje Competence Call Center

Fundusz private equity Adrian poinformowała o sprzedaży Competence Call Center kanadyjskiej firmie Telus International. Wartość transakcji to 915 mln Euro.

– Jest to ważny moment dla całego zespołu CCC i cieszymy się, że udało się nam znaleźć partnera o bardzo podobnej kulturze w Telus International, dzięki któremu będziemy mogli dostarczać jeszcze lepsze rozwiązania globalne. – powiedział Christian Legat, prezes zarządu CCC.

– Rozszerzone możliwości połączonych firm jeszcze bardziej podnoszą jakość obsługi klienta i innowacyjne rozwiązania cyfrowe, które są synonimem marki Telus International. Co ważne fuzja pozytywie wpłynie na siłę finansową i operacyjną Telus, a także naszą globalną pozycję lidera w zakresie obsługi klienta. Co więcej, przejęcie Competence Call Center to element naszej strategii rozwoju spółki. – powiedział Darren Entwistle, prezes i dyrektor generalny Telus.

Po przejęciu CCC, Telus International dysponować będzie ponad 50 tys. pracowników w 50 lokalizacjach i 20 krajach.

Sprzedający CCC fundusz Adrian dwukrotnie zainwestował w austriackie contact center. Ostatnio w 2017 roku. Dzięki temu CCC mogło zwiększyć zatrudnienie do 8500 pracowników oraz otworzyć kolejne cztery oddziały. Obecnie spółka oferuje obsługę klientów dla 70 partnerów w 11 krajach i 33 językach.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE