Connect with us

Voice Contact Center stawia na własne boty

OUTSOURCING

Voice Contact Center stawia na własne boty

W listopadzie b.r. Voice Contact Center z Grupy OEX przejął platformę technologiczną Primebot, służącą do budowy botów głosowych (voicebotów) i tekstowych (chatbotów). Jej twórca, Piotr Kempa, dołączył do zespołu Voice Contact Center na stanowisko Head of AI Division.  W ten sposób firma chce umocnić pozycję lidera rozwiązań w obszarze customer experience.

Voice Contact Center staje się spółką technologiczną. Oprócz dalszego świadczenia usług w obszarze obsługi klienta, rozwija swoje kompetencje w zakresie systemów opartych o sztuczną inteligencję. W listopadzie firma nabyła prawa do systemu i oprogramowania Primebot – dedykowanego rozwiązania w zakresie botów konwersacyjnych.  Dzięki połączeniu technologii i wysokiego poziomu usług, Voice Contact Center chce zapewnić obsługę klientów na najwyższym poziomie i zgodnie z najlepszymi światowymi trendami. Planowany rozwój przejętego oprogramowania zakłada stworzenie wysokiej klasy platformy bot do wielojęzycznej obsługi rozmów telefonicznych i tekstowych.

– Decyzję o inwestycji w technologię botów podjęliśmy m.in. na podstawie zainteresowania naszych partnerów biznesowych. Widzimy zapotrzebowanie na ofertę łączącą rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji z usługą wysokiej klasy i doświadczeniem w zakresie optymalnego budowania biur obsługi klienta. To pozwala na jeszcze bardziej efektywną i gwarantującą najwyższą jakość realizację procesów biznesowych – mówi Ewa Czarnecka, Prezes Zarządu Voice Contact Center.

Twórca platformy Primebot Piotr Kempa, będzie przygotowywał autorskie rozwiązania technologiczne na potrzeby realizowanych projektów customer care razem z zespołem programistów Voice Contact Center oraz przy wsparciu innych spółek z Grupy OEX.

Piotr Kempa pracuje nad technologiami automatyzacji procesów obsługi klienta i sztucznej inteligencji nieprzerwanie od 2012 roku. Od wielu lat był związany ze spółkami zajmującymi się technologią głosową i automatyzacją contact center. W 2018 r. stworzył od podstaw własne, innowacyjne rozwiązanie do budowania botów głosowych, oparte o metody uczenia maszynowego, które zostało z powodzeniem zastosowane w szeregu wdrożeń produkcyjnych.

– Dzięki botom głosowym czy tekstowym, biura obsługi klienta, w których prowadzeniu specjalizuje się Voice Contact Center, mogą być jeszcze bardziej dostępne dla konsumentów. Wdrożenie rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję pozwala na optymalizację procesów a także zwiększa satysfakcję klientów. Boty mogą pracować w dowolnym języku, 24 godziny na dobę, niezależnie od pików i zmiennej skali – dodaje Piotr Kempa, Head of AI Division w Voice Contact Center.

Ekspert wymienia także zastosowania botów: – Ta technologia ma szereg zastosowań w wielokanałowych biurach obsługi klienta. Może być wykorzystywana jako wsparcie dla konsultantów lub do wykonywania samodzielnych projektów. To także świetne narzędzie do zastosowania we wsparciu sprzedaży w  e-commerce i projektach wychodzących (outbound).

Boty najlepiej sprawdzą się w procesach powtarzalnych, takich jak m.in.: badania NPS, przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji o saldach czy statusach spraw, udzielanie informacji o produktach i obowiązujących procedurach, monitoring należności czy generowanie leadów – dodaje Piotr Kempa.

Voice Contact Center specjalizuje się w usługach z zakresu wielokanałowej obsługi klienta. Spółka realizuje tego typu projekty m.in. dla klientów z branży finansowej, e-commerce, medycznej, motoryzacyjnej i FMCG

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE