Connect with us

Transcom zauważa potencjał rekrutacyjny w miastach średniej wielkości

OUTSOURCING

Transcom zauważa potencjał rekrutacyjny w miastach średniej wielkości

Po otwarciu swoich oddziałów w miastach wojewódzkich, takich jak Gdańsk, Białystok czy Olsztyn, Transcom zaczął eksplorować także miasta średniej wielkości, w których dostrzegalny jest potencjał inwestycyjny dla branży BPO, SSC, IT i R&D. Po szczegółowej analizie rynku elbląskiego i współpracy przy tym projekcie z firmą CBRE, globalna marka zdecydowała się na otwarcie oddziału właśnie w tym mieście.

Transcom od dłuższego czasu analizował potencjał miast średniej wielkości w Polsce. Wszelkie raporty wykazywały ponadprzeciętne możliwości rozwoju nowego oddziału w Elblągu. Wskaźniki kapitału ludzkiego, jak np. poziom wykształcenia, znajomość języków obcych oraz liczba absolwentów szkół wyższych uplasowały Elbląg w czołówce polskich miast z największym potencjałem gospodarczym. Globalna marka kontynuuje prowadzenie analiz i działań badawczych w Polsce, co może skutkować w przyszłości kolejnymi inwestycjami.

– Na naszą decyzję dotyczącą rozszerzenia działalności o kolejne miasto, tym razem średniej wielkości, wpłynął potencjał rekrutacyjny w Elblągu. Zauważyliśmy duże zainteresowanie pracą wśród kandydatów oraz cechy charakteru, których poszukujemy u osób rekrutowanych. Ponadto dobra współpraca z lokalnymi władzami, ich otwartość na nowe inwestycje oraz rozwijająca się infrastruktura zdecydowanie pomogły nam w podjęciu tej decyzji. Same statystyki również przemawiają na zdecydowany plus tego rynku – 37 tysięcy osób pracujących i wysoki procent ludzi z wyższym wykształceniem oraz znajomością języków obcych – komentuje Przemysław Chyrk, Transcom Project Manager.

Globalna marka poprzez otwarcie oddziału w mieście średniej wielkości testuje także inny model pracy wewnątrz organizacji, tzw. ‘satelitów’. Widać to na przykładzie Elbląga, którym kieruje Team Leader pozostający w zdalnym kontakcie z Top Managementem firmy.

– Pierwsze miesiące w oddziale w Elblągu oceniamy bardzo pozytywnie. Wyniki sprzedażowe mojego zespołu są zdecydowanie satysfakcjonujące. Dotychczas wpłynęło do nas 369 aplikacji, przeprowadziliśmy 220 wywiadów telefonicznych i mieliśmy 100 uczestników na Dniu Kandydata. Obecnie w oddziale w Elblągu zatrudniliśmy 36 osób, ale zespół sukcesywnie się powiększa. Przeprowadziliśmy także anonimową ankietę zadowolenia wśród naszych pracowników i uzyskaliśmy bardzo wysoką ocenę 8.75/10. Te czynniki sprawiają, że już teraz możemy stwierdzić, iż inwestycja w mniejszym mieście była dobrą decyzją – dodaje Olaf Olszak, Team Leader, Transcom Elbląg.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top