Connect with us

Millenialsi – pokolenie iPodów i Ikei – którym zarządza się inaczej…

PODCAST

Millenialsi – pokolenie iPodów i Ikei – którym zarządza się inaczej…

Dzisiaj porozmawiamy o tej części z nas – Polaków, którzy już w 2025 roku będą stanowić 75% wszystkich osób pracujących. Którzy chętniej napiszą wiadomość, niż zadzwonią czy porozmawiają twarzą w twarz. A jednocześnie u managerów cenią sobie autentyczność i nie wybaczają bufonady. O kim dzisiaj? O millenialsach, czyli o osobach urodzonych po 1980 – 83, ale przed rokiem 2000.

Porozmawiamy o nich w kontekście tego co lubią, czego nie lubią i z kim chcą pracować, a kogo będą się wystrzegać. No i jak lubią być zarządzani, a czego managerom nie wybaczają.

Raport Deloitte (Deloitte: Deloitte Millenial Survey2018) pokazuje wyraźnie, że millenialsi w 2025 roku będą stanowić 75% wszystkich osób pracujących w Polsce. To dużo, a jednocześnie wydaje się, że są inni… Mówi się, że są surowi, aroganccy. Ale czy tak naprawdę jest?

Część I:

Cześć II:

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top