Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

mystery shopper

(inaczej tajemniczy klient) to osoba zatrudniona przez firmę lub agencję, której zadaniem jest odwiedzenie sklepu lub punktu sprzedaży i dokonanie zakupów lub uzyskanie informacji na temat produktów lub usług oferowanych przez daną firmę. Celem tajemniczego klienta jest przeprowadzenie niezależnej oceny jakości obsługi klienta, poziomu sprzedaży lub jakości produktów lub usług.

Tajemniczy klient często udaje klienta typowego, a następnie ocenia wszystkie aspekty obsługi klienta, takie jak uprzejmość i pomocność sprzedawcy, czystość sklepu, jakość produktów lub usług i ogólną jakość doświadczenia zakupowego. Oceny te są później raportowane firmie lub agencji, która zleciła wykonanie badania.

Tajemniczy klient jest używany przez firmy, aby zbierać informacje o jakości obsługi klienta i jakości produktów lub usług oferowanych przez konkurencję lub w ramach własnej firmy. Ta metoda pozwala firmom na poprawę jakości swoich produktów lub usług oraz na szkolenie personelu, co zwiększa lojalność klientów i zyski firmy.

Śledź nas

Daj nam CYNK :)

K2 Podcast: Dawid Wójcicki (Voicetel) o UNF**K bots

Jeszcze 10 lat temu mało kto mówił o wykorzystaniu sztucznej inteligencji w obsłudze klienta. Mało kto też wierzył, że AI zagości na ustach wszystkich ekspertów i praktyków branży. I oto – po kilku latach oczekiwania – robotyzacja, automatyzacja czy uczenie maszynowe – jest odmieniane przez wszystkie przypadki, czasy, tryby i osoby. Robią to nawet Ci, którzy należą do grupy najbardziej zatwardziałych zwolenników starego porządku rzeczy.

Jeszcze 10 lat temu mało kto mówił o wykorzystaniu sztucznej inteligencji w obsłudze klienta. Mało kto też wierzył, że AI zagości na ustach wszystkich ekspertów i praktyków branży. I oto – po kilku latach oczekiwania – robotyzacja, automatyzacja czy uczenie maszynowe – jest odmieniane przez wszystkie przypadki, czasy, tryby i osoby. Robią to nawet Ci, którzy należą do grupy najbardziej zatwardziałych zwolenników starego porządku rzeczy.

W dzisiejszym porannym programie gościmy Dawida Wójcickiego, który w rozmowie z Karolem Bartkowskim, wyspowiada się ze sztucznej inteligencji i współpracy z kielecką firmą technologiczną – Altar oraz UNF**K bots – zupełnie nowy brand stworzony przez Voicetel. Jego ideą jest szerzenie odpowiedzialności za branżę Conversational AI w Polsce, której – jak mówią przedstawiciele firmy Voicetel – czują się współautorami.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

K2 Podcast: Sprzedażowe tipy na dobry początek roku

Przygotowaliśmy dla Was w tym odcinku zestaw aż 10 prostych, aczkolwiek bardzo przydatnych wskazówek jak sprzedawać więcej i lepiej. Będą to wskazówki, których próżno szukać w podręcznikach sprzedaży, bo zawierają w sobie wieloletnie doświadczenie obu prowadzących. Podają sporo praktycznych ich zastosowań. Więc dość moralizatorstwa!
Czytaj więcej

K2 Podcast: Lojalność w sprzedaży i obsłudze klienta

Czym jest lojalność w sprzedaży i obsłudze klienta? Jak ją można zdefiniować? Czy ma jakiś wpływ na Customer Experience? A może jest to nic nieznaczący slogan powtarzany przez przedsiębiorców? Wreszcie kto i w jaki sposób staje się uczestnikiem programów lojalnościowych?
Czytaj więcej
2

K2 Podcast: Jak siedzieć w pracy przed komputerem?

Gościem kolejnego odcinka podkastu K2 jest Łukasz Krzyżak, fizjoterapeuta m.in. zajmujący się rehabilitacją czołowych piłkarzy pierwszego składu Legii Warszawa. Na co dzień - poza rehabilitowaniem pacjentów - zajmuje się także prowadzeniem wykładów. Specjalizuje się w rehabilitacji stawu kolanowego, ścięgna Achillesa i stawu skokowego.