K2 Podcast: Dawid Wójcicki (Voicetel) o UNF**K bots

Jeszcze 10 lat temu mało kto mówił o wykorzystaniu sztucznej inteligencji w obsłudze klienta. Mało kto też wierzył, że AI zagości na ustach wszystkich ekspertów i praktyków branży. I oto – po kilku latach oczekiwania – robotyzacja, automatyzacja czy uczenie maszynowe – jest odmieniane przez wszystkie przypadki, czasy, tryby i osoby. Robią to nawet Ci, którzy należą do grupy najbardziej zatwardziałych zwolenników starego porządku rzeczy.

Jeszcze 10 lat temu mało kto mówił o wykorzystaniu sztucznej inteligencji w obsłudze klienta. Mało kto też wierzył, że AI zagości na ustach wszystkich ekspertów i praktyków branży. I oto – po kilku latach oczekiwania – robotyzacja, automatyzacja czy uczenie maszynowe – jest odmieniane przez wszystkie przypadki, czasy, tryby i osoby. Robią to nawet Ci, którzy należą do grupy najbardziej zatwardziałych zwolenników starego porządku rzeczy.

W dzisiejszym porannym programie gościmy Dawida Wójcickiego, który w rozmowie z Karolem Bartkowskim, wyspowiada się ze sztucznej inteligencji i współpracy z kielecką firmą technologiczną – Altar oraz UNF**K bots – zupełnie nowy brand stworzony przez Voicetel. Jego ideą jest szerzenie odpowiedzialności za branżę Conversational AI w Polsce, której – jak mówią przedstawiciele firmy Voicetel – czują się współautorami.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

K2 Podcast: Automatyzacja obsługi klienta

Jak bardzo posunie się automatyzacja w obsłudze klienta? Co i jak warto automatyzować? Czym różni się automatyzacja od sztucznej inteligencji? Czy czatboty są inteligentne? O tym w kolejnym odcinku programu K2 podcast.
Czytaj więcej

K2 Podcast: Telemarketing widziany oczyma klientów

O tym, że nie wierzymy telemarketerom już wiemy z opowieści własnych lub naszych znajomych. Ale o tym, co myślą o telemarketingu i telemarketerach Polacy możemy już nie wiedzieć. Dlatego dzisiaj postanowiliśmy opowiedzieć Wam o tym, jak telemarketing i obsługę klienta postrzegają sami klienci.
Czytaj więcej
1

K2 Podcast: Czy telemarketerów da się lubić?

W sieci jest pełno porad jak pozbyć się telemarketerów. Jedni udają greka, inni – zakład pogrzebowy, a jeszcze inni reagują agresywnie. Zdaliśmy sobie więc pytanie, czy telemarketerów można polubić. I co nam wyszło? Że można. Sęk w tym, że to telemarketerzy muszą się dostosowywać do klientów, a nie na odwrót. Dlatego cały dzisiejszy program poświęciliśmy temu zagadnieniu.
Czytaj więcej
2

K2 Podcast: Jak siedzieć w pracy przed komputerem?

Gościem kolejnego odcinka podkastu K2 jest Łukasz Krzyżak, fizjoterapeuta m.in. zajmujący się rehabilitacją czołowych piłkarzy pierwszego składu Legii Warszawa. Na co dzień - poza rehabilitowaniem pacjentów - zajmuje się także prowadzeniem wykładów. Specjalizuje się w rehabilitacji stawu kolanowego, ścięgna Achillesa i stawu skokowego.