K2 Podcast: Dawid Wójcicki (Voicetel) o UNF**K bots

Jeszcze 10 lat temu mało kto mówił o wykorzystaniu sztucznej inteligencji w obsłudze klienta. Mało kto też wierzył, że AI zagości na ustach wszystkich ekspertów i praktyków branży. I oto – po kilku latach oczekiwania – robotyzacja, automatyzacja czy uczenie maszynowe – jest odmieniane przez wszystkie przypadki, czasy, tryby i osoby. Robią to nawet Ci, którzy należą do grupy najbardziej zatwardziałych zwolenników starego porządku rzeczy.

Jeszcze 10 lat temu mało kto mówił o wykorzystaniu sztucznej inteligencji w obsłudze klienta. Mało kto też wierzył, że AI zagości na ustach wszystkich ekspertów i praktyków branży. I oto – po kilku latach oczekiwania – robotyzacja, automatyzacja czy uczenie maszynowe – jest odmieniane przez wszystkie przypadki, czasy, tryby i osoby. Robią to nawet Ci, którzy należą do grupy najbardziej zatwardziałych zwolenników starego porządku rzeczy.

W dzisiejszym porannym programie gościmy Dawida Wójcickiego, który w rozmowie z Karolem Bartkowskim, wyspowiada się ze sztucznej inteligencji i współpracy z kielecką firmą technologiczną – Altar oraz UNF**K bots – zupełnie nowy brand stworzony przez Voicetel. Jego ideą jest szerzenie odpowiedzialności za branżę Conversational AI w Polsce, której – jak mówią przedstawiciele firmy Voicetel – czują się współautorami.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej
1

K2 Podcast: Sergey Butko z CallPage o szybkości odpowiedzi na leady

Rozwój technologii i fakt, że Internet towarzyszy człowiekowi w życiu na każdym kroku sprawiły, że konsumenci oczekują dużo więcej, niż jeszcze kilka czy kilkanaście lat temu. To sprawia, że również firmy muszą reagować znacznie szybciej na pojawiające się leady. Jak szybko? O tym rozmawiamy z CMO CallPage - Sergeyem Butką.
Czytaj więcej

10 błędów w obsłudze klienta

Każdy z nas popełnia większe i mniejsze błędy. To normalne. Ważne, aby z tych błędów wyciągać wnioski i nie dopuszczać do powstania identycznych w przyszłości. Jest to ważne także w obsłudze klienta – bo raz źle obsłużony klient, da nam 10, którzy z usług naszej firmy nie skorzystają tylko dlatego, że właśnie ten błąd popełniliśmy.
Czytaj więcej

Millenialsi – pokolenie iPodów i Ikei – którym zarządza się inaczej…

Dzisiaj porozmawiamy o tej części z nas - Polaków, którzy już w 2025 roku będą stanowić 75% wszystkich osób pracujących. Którzy chętniej napiszą wiadomość, niż zadzwonią czy porozmawiają twarzą w twarz. A jednocześnie u managerów cenią sobie autentyczność i nie wybaczają bufonady. O kim dzisiaj? O millenialsach, czyli o osobach urodzonych po 1980 – 83, ale przed rokiem 2000.