K2 Podcast: Dawid Wójcicki (Voicetel) o UNF**K bots

Jeszcze 10 lat temu mało kto mówił o wykorzystaniu sztucznej inteligencji w obsłudze klienta. Mało kto też wierzył, że AI zagości na ustach wszystkich ekspertów i praktyków branży. I oto – po kilku latach oczekiwania – robotyzacja, automatyzacja czy uczenie maszynowe – jest odmieniane przez wszystkie przypadki, czasy, tryby i osoby. Robią to nawet Ci, którzy należą do grupy najbardziej zatwardziałych zwolenników starego porządku rzeczy.

Jeszcze 10 lat temu mało kto mówił o wykorzystaniu sztucznej inteligencji w obsłudze klienta. Mało kto też wierzył, że AI zagości na ustach wszystkich ekspertów i praktyków branży. I oto – po kilku latach oczekiwania – robotyzacja, automatyzacja czy uczenie maszynowe – jest odmieniane przez wszystkie przypadki, czasy, tryby i osoby. Robią to nawet Ci, którzy należą do grupy najbardziej zatwardziałych zwolenników starego porządku rzeczy.

W dzisiejszym porannym programie gościmy Dawida Wójcickiego, który w rozmowie z Karolem Bartkowskim, wyspowiada się ze sztucznej inteligencji i współpracy z kielecką firmą technologiczną – Altar oraz UNF**K bots – zupełnie nowy brand stworzony przez Voicetel. Jego ideą jest szerzenie odpowiedzialności za branżę Conversational AI w Polsce, której – jak mówią przedstawiciele firmy Voicetel – czują się współautorami.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

K2 Podcast: Dlaczego telemarketing to wstydliwy temat?

O tym, że w niektórych kręgach wstydzimy się przyznawać, że pracujemy w call center nawet nikogo nie dziwi. Narzekamy na oszukujących tele-naciągaczy, krzyczymy na nich, wyzywamy... Mamy o nich niemal wyłącznie negatywne skojarzenia. Chociaż przy "mamy" powinniśmy raczej powiedzieć - "ci, którzy nie pracowali w call center".
więcej

K2 Podcast: Mój szef psychopata

Jak rozpoznać w swoim szefie psychopatę? Czy gdy krzyczy, zwalnia i skłóca zespół to staje się psychopatą? Jak z takim człowiekiem żyć i przetrwać? O tym w dzisiejszym odcinku opowiedzą Karol Bancerz i Karol Bartkowski, czyli tytułowy K2 team :)
więcej

K2 Podcast: LinkedIn i Social selling – jak to ugryźć?

Social Selling. Czym jest? Social Selling to nic innego jak wykorzystanie portali społecznościowych do bezpośredniej interakcji z klientem. Pomyślisz sobie - od tego jest przecież prowadzony przez nas Fanpage na Facebooku. Niestety się mylisz - to marketing. Social Selling to interakcja między Tobą, Twoją firmą, a klientem końcowym lub decydentem. Social Selling więc będzie w głównej mierze Twoja eksperckość, twoja umiejętność poruszania się w mediach społecznościowych, twoja pomoc i budowane relacje. To dopiero jest początek social sellingu! A jak dobrze rozpocząć? Wystarczy na początek posłuchać kolejnej audycji K2 Podcast, w którym Karol Bartkowski i Karol Bancerz opowiedzą z czym można zjeść Social Selling.