100 ZASAD SPRZEDAŻY SPRZEDAŻ [Wyznania telemarketera] Nikt nie urodził się wybitnym sprzedawcą, ale… przezKarol Froń13 kwietnia 2017
100 ZASAD SPRZEDAŻY #98 Kiedy zobaczysz zniecierpliwienie lub zdenerwowanie klienta – zacznij działać przezKarol Froń18 stycznia 2017
100 ZASAD SPRZEDAŻY #97 Klienta interesuje zysk tylko w 3 obszarach: więcej pieniędzy, czasu lub lepsza jakość przezKarol Froń17 stycznia 2017
100 ZASAD SPRZEDAŻY #96 Zawsze miej na uwadze kto siedzi po drugiej stronie i dopasowuj do niego prezentacje przezKarol Froń16 stycznia 2017
100 ZASAD SPRZEDAŻY #95 Stosuj próbne zamknięcia sprzedaży w trakcie prezentacji przezKarol Froń15 stycznia 2017
100 ZASAD SPRZEDAŻY #93 W prezentacji używaj schematu CeZaKo: Cecha-Zaleta-Korzyść przezKarol Froń13 stycznia 2017
100 ZASAD SPRZEDAŻY #92 Jeśli Twój produkt zaspokaja 10 różnych potrzeb, a klient mówi o jednej, dla niego najważniejszej, to od niej zacznij prezentację przezKarol Froń12 stycznia 2017
100 ZASAD SPRZEDAŻY #90 Sprzedawcy, którzy czytają książki, zawsze będą zarabiali więcej od tych, którzy oglądają telewizję. przezKarol Froń10 stycznia 2017
100 ZASAD SPRZEDAŻY #88 Wypracuj codzienne, wspierające Twoją sprzedaż, pozytywne nawyki przezKarol Froń8 stycznia 2017
100 ZASAD SPRZEDAŻY #87 Bądź elastyczny, kiedy trzeba zdejmij garnitur i dopasuj się do stroju klienta. przezKarol Froń7 stycznia 2017
100 ZASAD SPRZEDAŻY #86 Zaproponuj swoim klientom Unikalną Propozycję Sprzedażową przezKarol Froń5 stycznia 2017
100 ZASAD SPRZEDAŻY #85 Dostrzegaj emocje, stany i nastroje klienta i mów o nich przezKarol Froń4 stycznia 2017
100 ZASAD SPRZEDAŻY #84 Odpowiadaj pytaniem na pytanie, zamiast udzielać odpowiedzi “tak” lub “nie” przezKarol Froń3 stycznia 2017