Firma Altar zakończyła wdrożenie systemu Altar Contact Center[1] w firmie Presscom Sp. z o.o. specjalizującej się w dostarczaniu wiedzy z zakresu prawa oraz szeroko rozumianego zarządzania.
[mv]Firma Presscom poszukiwała rozwiązania, które zapewni większą efektywność prowadzonych procesów sprzedaży wspierając konsultantów prowadzących telesprzedaż przez telefon oraz e-mail. Niemniej istotną potrzebą była również integracja nowego oprogramowania call center[2] z użytkowanym przez Presscom systemem CRM[3].Projekt objął dostawę systemu Altar Contact Center, przygotowanie specjalizowanych skryptów agenckich i raportów oraz integrację z systemami dziedzinowymi CRM.
W wyniku wdrożenia systemu Altar Contact Center została zautomatyzowana obsługa ruchu wychodzącego (outbound z trybem progressive) na podstawie danych generowanych wprost w systemie CRM i zasilających Altar Contact Center przez specjalizowany interfejs.[/mv]
Słownik
1. ↑ Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. ↑ call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…