Connect with us

Strzeżcie się blogerzy, wielki brat patrzy

TECHNOLOGIE

Strzeżcie się blogerzy, wielki brat patrzy

Cisco Systems upubliczniła narzędzie do śledzenia aktywności użytkowników na blogach i w serwisach społecznościowych. Cisco SocialMiner jest częścią Customer Contact Center, systemu do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Dzięki temu oprogramowaniu firmy mogą zarejestrować publiczne internetowe konwersacje, w których mówi się (pisze) o ich produktach. Według prowadzonych badań rynku amerykańskiego aż 34% Amerykanów wypowiada się online o używanych przez siebie usługach i produktach.

Oprogramowanie Cisco pozwala na wyszukiwanie wszystkich wzmianek o produktach firmy, odnajdywać ludzi, którzy opublikowali w serwisach komentarze oraz – przede wszystkim – nawiązywać z nimi kontakt.

Wszystkie prowadzone przez Contact Center konwersacje są monitorowane i rejestrowane, na wypadek gdyby w przyszłości trzeba w nich było wyszukać przyczynę jakiegoś problemu.

Karol Bancerz

Z branżą call center związany od 14 lat. Od prawie 12 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Prezes zarządu Belocal Polska Sp. z o. o. oraz członek zarządu Polskiego Instytutu Wiedzy Praktycznej - właściciela platformy WIEDZAPRAKTYCZNA.pl.

Skomentuj

POPULARNE