Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

Strzeżcie się blogerzy, wielki brat patrzy

Cisco Systems upubliczniła narzędzie do śledzenia aktywności użytkowników na blogach i w serwisach społecznościowych. Cisco SocialMiner jest częścią Customer Contact Center, systemu do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Dzięki temu oprogramowaniu firmy mogą zarejestrować publiczne internetowe konwersacje, w których mówi się (pisze) o ich produktach. Według prowadzonych badań rynku amerykańskiego aż 34% Amerykanów wypowiada się online o używanych przez siebie usługach i produktach.

Oprogramowanie Cisco pozwala na wyszukiwanie wszystkich wzmianek o produktach firmy, odnajdywać ludzi, którzy opublikowali w serwisach komentarze oraz – przede wszystkim – nawiązywać z nimi kontakt.

Wszystkie prowadzone przez Contact Center konwersacje są monitorowane i rejestrowane, na wypadek gdyby w przyszłości trzeba w nich było wyszukać przyczynę jakiegoś problemu.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Cyfrowa transformacja branży finansowej i ubezpieczeniowej

Jak wynika z analiz Iron Mountain Polska, także polski biznes staje się coraz bardziej cyfrowy. Lockdown i praca zdalna w oczywisty sposób utrudniły bieżący dostęp do informacji przechowywanych na tradycyjnych nośnikach, a to znacząco przyspieszyło zmiany. Jak obecnie kształtuje się sytuacja wśród firm z sektora finansowego i ubezpieczeniowego, które ze względu na charakter swojej działalności generują największą liczbę dokumentów?
więcej

Czy superkomputer powstrzyma seksizm w pozyskiwaniu klientów?

IBM wprowadził pakiet narzędzi i usług, które mają uprościć życie reklamodawcom i tym wszystkim, którzy pracują nad pozyskaniem klientów przy użyciu sztucznej inteligencji. Firma rozpoczęła też badania, które mają “nauczyć” sztuczną inteligencję wrażliwości na płeć czy rasę. Jednak bywa, że już dziś SI lepiej rozumie kwestie społeczne, a to człowiek burzy porządek.
więcej

Sztuczna inteligencja pomaga w weryfikacji wieku internautów

W przestrzeni cyfrowej dzieci i nastolatki mają łatwy dostęp do treści z ograniczeniami wiekowymi. W efekcie to np. chłopcy w wieku 12–17 lat są największymi konsumentami pornografii w internecie, problemy z hazardem mają już 11-letnie dzieci, a weryfikację wieku na większości witryn łatwo jest obejść.