Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Mało asertywni klienci mają nową broń

Zenith ZEP100 EZ Hang-up to niewielkie urządzenie podpinane do telefonu stacjonarnego, wspomagające asertywność rozmówcy. Kiedy odebrane połączenie okaże się atakiem natrętnego telemarketera, wystarczy nacisnąć guzik, a gadżet odtworzy formułkę informującą, że życzysz sobie usunięcia numeru z bazy danych, po czym przerwie konwersację. 

[mv]Można także programować inne wiadomości i przypisać je do wybranych numerów.

Cena: 25 dol.[/mv]

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

4 trendy, które zmienią postrzeganie roli IT

Firma konsultingowa McKinsey & Company zidentyfikowała trendy w infrastrukturze, które do 2020 roku zmienią branżę usług technologicznych. O ile wiodące kierunki są już znane, o tyle zaskakująca jest przede wszystkim skala ich wpływu na rozwój infrastruktury. OVH, globalny lider usług cloud, wybrał spośród nich te, które zdaniem grupy będą miały największy wpływ na rozwój branży. Lista może pomóc firmom w zweryfikowaniu ich strategii biznesowych i ustaleniu priorytetów rozwoju.