Connect with us

Wolna powierzchnia do wynajęcia dla call center w centrum Warszawy

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Wolna powierzchnia do wynajęcia dla call center w centrum Warszawy

Wolna powierzchnia do wynajęcia dla call center w centrum Warszawy

Firma InTouch Contact Center dysponuje wolnym od lutego biurem o powierzchni 250 metrów kwadratowych do wynajęcia w centrum Warszawy. Pomieszczenia umiejscowione są na antresoli (z dostępem do windy) w budynku Intraco.

Biuro spełniało oczekiwania poprzedniego klienta – międzynarodowej korporacji. Jest przystosowane do prowadzenia projektów typu call center.

Pół roku temu przeszło generalny remont – zyskało niebanalną, modną aranżację oraz nowoczesny design.

Lokal znajduje się w dogodnej lokalizacji – niedaleko Dworca Gdańskiego (PKP, Metro oraz pozostałe środki komunikacji miejskiej).

W środku dostępne są klimatyzowane pomieszczenia wykończone w wysokim standardzie takie jak:

  1. Sala operacyjna na ok. 55 stanowisk z wysokiej klasy sprzętem technicznym oraz robionym na zamówienie wygłuszeniem między stanowiskami
  2. 2 salki przeznaczone do spotkań, coachingów wyposażone w nowoczesne meble
  3. Wygodna sala konferencyjna z rzutnikiem
  4. W pełni wyposażona kuchnia
  5. Do dyspozycji pracowników są dwie powierzchnie wypoczynkowe
  6. Odrębne toalety

Całość zaprojektowana przez architekta i w zgodzie z najnowszymi trendami.

Firma InTouch Contact Center może zaproponować zarówno wynajem kompleksowy całego biura wraz z administracją powierzchni oraz suportem IT, jak również wynajem mniejszej ilości stanowisk.

Wśród opcji współpracy jest także możliwość odkupienia całości.

Zainteresowane osoby zachęcamy do kontaktu mailowego i umówienia się na spotkania w celu obejrzenia biura.

Adres e-mail do kontaktu: anna.waszczuk@it-cc.pl

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE