Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

tNPS

Transakcyjny Net Promoter Score (tNPS) mierzy postrzeganie przez klientów transakcji z firmą, na przykład zakupu online lub interakcji z obsługą klienta. Transakcyjny NPS mierzy więc poziom postrzegania przez klienta w punkcie (a nie w całym procesie obsługowym), jakim dochodzi o styczności klienta z firmą.

Wolna powierzchnia do wynajęcia dla call center w centrum Warszawy

Firma InTouch Contact Center[1] dysponuje wolnym od lutego biurem o powierzchni 250 metrów kwadratowych do wynajęcia w centrum Warszawy. Pomieszczenia umiejscowione są na antresoli (z dostępem do windy) w budynku Intraco.

Biuro spełniało oczekiwania poprzedniego klienta – międzynarodowej korporacji. Jest przystosowane do prowadzenia projektów typu call center[2].

Pół roku temu przeszło generalny remont – zyskało niebanalną, modną aranżację oraz nowoczesny design.

Lokal znajduje się w dogodnej lokalizacji – niedaleko Dworca Gdańskiego (PKP, Metro oraz pozostałe środki komunikacji miejskiej).

W środku dostępne są klimatyzowane pomieszczenia wykończone w wysokim standardzie takie jak:

  1. Sala operacyjna na ok. 55 stanowisk z wysokiej klasy sprzętem technicznym oraz robionym na zamówienie wygłuszeniem między stanowiskami
  2. 2 salki przeznaczone do spotkań, coachingów wyposażone w nowoczesne meble
  3. Wygodna sala konferencyjna z rzutnikiem
  4. W pełni wyposażona kuchnia
  5. Do dyspozycji pracowników są dwie powierzchnie wypoczynkowe
  6. Odrębne toalety

Całość zaprojektowana przez architekta i w zgodzie z najnowszymi trendami.

Firma InTouch Contact Center może zaproponować zarówno wynajem kompleksowy całego biura wraz z administracją powierzchni oraz suportem IT, jak również wynajem mniejszej ilości stanowisk.

Wśród opcji współpracy jest także możliwość odkupienia całości.

Zainteresowane osoby zachęcamy do kontaktu mailowego i umówienia się na spotkania w celu obejrzenia biura.

Adres e-mail do kontaktu: anna.waszczuk@it-cc.pl

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
1
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Akustyka do poprawy

Główny problem w polskich biurach to akustyka. Potwierdzają to wyniki najnowszego raportu Zdrowe Zielone Biura opracowanego przez Polish Green Building Council. Hałas przeszkadza 44 proc. pracowników biur typu open space. Jest najbardziej uciążliwym czynnikiem, gdyż na brak światła, jakość powietrza czy temperaturę narzeka jedynie od 7 do 28 proc. pracowników.
Czytaj więcej

Warszawskie biura nie czekają na najemców

W pierwszych trzech kwartałach br. w Warszawie zostało wynajętych o 150 tys. mkw. więcej powierzchni biurowej niż oddano do użytku Warszawski rynek biurowy notuje świetne wyniki już od kilku lat, ale ten rok ma szansę zapisać się jako najlepszy okres w rozwoju tego sektora w mieście.
Czytaj więcej

Sektor usług biznesowych w Polsce rośnie ilościowo i jakościowo

Całkowite zatrudnienie w sektorze w Polsce wynosi 307 tysięcy pracowników – wynika z najnowszego raportu ABSL „Sektor nowoczesnych usług biznesowych w Polsce 2019” współtworzonego wraz z EY, Randstad Polska, Randstad Sourceright oraz JLL. To wzrost na poziomie 10% w stosunku do zeszłego roku. Firmy z branży nie tylko zatrudniają coraz więcej pracowników, ale także podnoszą poziom i zakres świadczonych w kraju usług.