Connect with us

Praca zdalna – czyli jak przygotować firmę i pracowników do home office

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Praca zdalna – czyli jak przygotować firmę i pracowników do home office

Praca zdalna – czyli jak przygotować firmę i pracowników do home office

Prowadzisz sprzedaż międzynarodową, zajmujesz się działaniami windykacyjnymi, a Twoja firma bazuje na dużej ilości wykonywanych połączeń? Podpowiemy Ci w jaki sposób zminimalizować koszty, ułatwić kontakt z klientem i zachować ciągłość Twojej firmy.

W wielu miastach firmy zamykają swoje biura i decydują się na pracę zdalną ze względu na zagrożenie spowodowane koronawirusem. Spotkania biznesowe przenoszą się do świata technologii. W PLFON możesz nadal korzystać ze wszystkich funkcjonalności, nawet jeśli Twoja firma musi pracować z domu.  Przewagą i zaletą telefonii VOiP zdecydowanie mobilność. W żaden sposób  firma nie jest związana z jednym miejscem, biurowcem, do którego operator dostarcza nam usługę. Niezależnie od lokalizacji możemy skorzystać z tej oferty, gdy mamy zapewniony dostęp do internetu.

Aby zachować ciągłość działań prowadzonych za pomocą numerów stacjonarnych przypisanych w Twojej firmie, wystarczy, że zapewnisz swoim pracownikom komputer z dostępem do Internetu. Po zainstalowaniu aplikacji na komputer lub telefon pracownicy mogą działać tak jakbyście pracowali z biura. Twoja infolinia działa bez zmian, a pracownicy odbierają połączenia przychodzące w swoim domu. Faksy spływają na adres e-mail, a dzwoniąc do klientów z aplikacji prezentujesz się numerem firmowym.  

Całym schematem połączeń i przekierowań zarządzasz za pomocą przeglądarki internetowej. Logując się do swojego konta www – w jednej chwili ustawiasz przekierowania na numery komórkowe, czy wprowadzasz zmiany w zakresie działania infolinii.

Po więcej szczegółów zapraszamy pod numer: 222 610 610 – pomożemy Ci zachować ciągłość Twojej firmy.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

Na górę