Telmon zdobywcą nagrody Outsourcing Stars w kategorii Call Center

Tegoroczna nagroda w kategorii Call/Contact Center konkursu Outsourcing Star trafiła na ręce Artura Kapackiego i kierowanego przez niego outsourcingowego call center Telmon.

Tegoroczna nagroda w kategorii Call/Contact Center[1] konkursu Outsourcing Stars trafiła na ręce Artura Kapackiego i kierowanego przez niego outsourcingowego call center[2] Telmon.

– Nagrody są przyznawane dla najlepiej rozwijających się firm, a w konkursie biorą udział wszystkie czołowe Call/Contact Center w Polsce. Tym bardziej jestem dumny, że to Telmon otrzymał nagrodę – powiedział Prezes Zarządu firmy Telmon, Artur Kapacki tuż po ogłoszeniu werdyktu jury.

– Ta nagroda to dla Nas nie tylko wyróżnienie ale także zachęta do dalszej pracy nad rozwojem i optymalizacją procesów, wyników i jakości prowadzonych u nas projektów.  – dodał Kapacki.

Telmon to jedno z najbardziej utytułowanych outsourcingowych call center w Polsce. Statuetka Outsourcing Star trafiła do Telmon już dwa razy – wczoraj oraz w 2013 roku. Artur Kapacki to także laureat konkursu Ambasador Call Center z 2016 roku, gdy to zdobył statuetkę w kategorii Manager.

Konkurs Outsourcing Stars zorganizowany był już po raz piąty przez fundację Pro Progressio.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *