Wybrana kategoria
PREMIUM
32 artykułów
Voicebots: Replay – Odpowiedzi na 10 kluczowych pytań o voiceboty
O ekosystemach głosów botowych, o bycie voicebotów i stawianych nim oczekiwaniom na 10 kluczowych pytań odpowiada Dawid Wójcicki,…
Customer Experience w ujęciu globalnym na przykładzie LPP S.A.
Jak dbać o CX klienta, gdy klient jest globalny? Jak opanować sztukę mapowania podróży klienta, gdy klient nie…
Czuły barbarzyńca na infolinii
Zapis debaty eksperckiej podczas Customer Care Festival 2021. Paneliści rozmawiają o nowatorskim podejściu do obsługi klienta w ramach…
Człowiek czy maszyna?
Dla większości managerów tematyka sztucznej inteligencji i automatyzacji nie jest już czymś zupełnie obcym. Ciągle jednak nie wiemy dużo, bo i nie było dotychczas dużo zakończonych sukcesem wdrożeń. Wojciech Glapa opowie o tym na czym powinniśmy opierać swój biznes, na czym powinniśmy skupić się wdrażając elementy AI (SI).
Kiedy trudność staje się szansą, czyli krótka historia z procesem w tle
Epidemia koronawirusa pokazała nam, że tylko organizacje zwinne, które potrafią dostosować się do zmieniającego otoczenia w szybki sposób mogą wygrać wyścig o przetrwanie. Eksperci firmy Altar: Paweł Sadowski i Agata Guzikowska opowiadają swoją (i swoich klientów) krótką historię z procesami w... tle.
Działanie w duchu SIX SIGMA: czy to się opłaca?
Tomasz Bartkowicz, od lat związany z procesami obsługi klienta w największych instytucjach finansowych opowiada o tym jak działać w duchu strategii 6 sigma. Czym jest owa 6 sigma? Six sigma oznacza, że istnieje 6 odchyleń standardowych. Co to oznacza w procesach obsługi klientów? Przekonajcie się sami!
Najprostsza strategia CX w czasach VUCA: klient w centrum uwagi?
Jaka jest najprostsza strategia customer experience w czasach VUCA? Okazuje się, że nie taka, która ma w sobie klienta w centrum uwagi. Powinniśmy być bardziej przygotowani na częste zmiany, bo to one są z całą pewnością najważniejszym wyzwaniem dla całej naszej branży. Branży, która na co dzień spotyka się z koniecznością wprowadzania dynamicznych zmian.
Obejrzyj cały (prawie 50 min) wykład Marzeny Sawickiej na CCF2020.
Życie w w modelu subskrypcyjnym. Zamiast mieć, wolimy wypożyczać
Kupić czy wypożyczyć? To pytanie zadaje sobie coraz więcej osób i… wybiera subskrypcję. Według Deloitte, 8 na 10…
Sprzedawca, czyli wierzchołek sprzedażowej góry lodowej
Z reguły przyjęło się mówić, że to sprzedawca jest najważniejszym człowiekiem – poza rzecz jasna klientem – w…
5 trendów w e-commerce, które zostaną z nami na dłużej
Od chwili, gdy więcej czasu spędzamy w domach, a mniej w galeriach, handel internetowy jest na fali. Jednocześnie…
Praca zdalna infolinii i sprzedawców, czyli 4 ważne elementy pomagające działać obsłudze klientów w niezakłócony sposób
Zdarzenia – bardziej lub mniej nagłe – mogą zmusić konsultantów lub sprzedawców do pracy spoza biura. Home office…
Czego oczekują uczestnicy od programów lojalnościowych?
Polacy chętnie uczestniczą w rozmaitych programach lojalnościowych. A wybór jest ogromny – coraz więcej firm oferuje programy przeznaczone…
4 powody rosnącej popularności Black Friday w Polsce
Co roku polski Black Friday bije kolejne rekordy sprzedaży, chociaż to relatywnie nowa tradycja. Rozkład świąt nie sprzyja…
Komunikacja w e-commerce na przykładzie sezonu zakupowego szkolnych wyprawek
Na wyprawkę szkolną przeznaczamy już więcej niż na Święta, a uruchomione niedawno programy rządowe zachęcają do większych wydatków.…
E-commerce radzi sobie ze sprzedażą na Instagramie
“Miała 2 miliony fanów, nie sprzedała 36 koszulek” - taki nagłówek obiegł niedawno sieć, sugerując, że influencerzy z Instagrama nie potrafią sprzedawać. Tymczasem 41 proc. sprzedawców na platformie Shoper wykorzystuje ten serwis do promocji, a sukces sklepu Nancy Accessories pokazuje, że Instagram może znacząco wpłynąć na rozwój sklepu.
Programy lojalnościowe w erze cyfrowej
Według badania przeprowadzonego przez Comarch i Kantar TNS ponad 70% polskich konsumentów należy przynajmniej do jednego programu lojalnościowego. Coraz częściej klienci oczekują jednak natychmiastowej gratyfikacji i jeszcze więcej cyfrowych rozwiązań. W jaki sposób zwiększyć ich entuzjazm, który przełoży się na realizację celów sprzedażowych?
Premiumizacja: dlaczego powinieneś o niej wiedzieć więcej?
Wyjątkowy, ekskluzywny, limitowany… coraz więcej takich produktów wokół nas. I choć nie różnią się zasadniczo od tańszych zamienników, to podanie informacji o wyjątkowości produktu może podnieść jego sprzedaż. Sęk w tym, że nie zawsze może to być telemarketer, bo tym statystyczny Polak zbytnio nie ufa.
Dlaczego branża contact center potrzebuje wysyłać e-maile i sms-y?
Każde nowoczesne contact center, dzięki stosowaniu zróżnicowanych kanałów dotarcia i obsługi klienta (omnichannel) wykracza poza model, który znaliśmy jeszcze kilka lat temu. Dzisiaj contact center to nie tylko telefon. To także webczat, wideoczat, social media, e-maile i sms-y. Tylko połączenie wszystkich narzędzi komunikacji może przynieść znacznie lepsze wyniki niż prowadzenie kampanii tylko w jednym kanale.
Czy social selling to nowy telefon?
Social selling kojarzy się nam najczęściej z mediami społecznościowymi. I słusznie! Ale dlaczego selling? Czyżby można było sprzedawać przez media społecznościowe? Pewnie, że tak! Wynajmiemy agencję, która umieści za nas reklamy na Facebooku i będziemy patrzeć, jak pęcznieje nam portfel. Stop, stop… to wcale nie tak.
Trzy główne sposoby na podniesienie dodzwanialności
Jak często zdarza się Tobie wykonać telefon, lecz zamiast głosu człowieka słyszysz „nie ma takiego numeru” albo „Wzywany abonent ma wyłączony telefon lub jest poza zasięgiem sieci”?