PREMIUM Voicebots: Replay – Odpowiedzi na 10 kluczowych pytań o voiceboty przezRedakcja6 kwietnia 2023
EKSPERCI PREMIUM VIDEO Kiedy trudność staje się szansą, czyli krótka historia z procesem w tle przezRedakcja2 stycznia 2021
PREMIUM VIDEO Najprostsza strategia CX w czasach VUCA: klient w centrum uwagi? przezRedakcja27 grudnia 2020
PORADNIKI PREMIUM SPRZEDAŻ Życie w w modelu subskrypcyjnym. Zamiast mieć, wolimy wypożyczać przezRedakcja21 października 2020
OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI PRACA ZDALNA PREMIUM SPRZEDAŻ Praca zdalna infolinii i sprzedawców, czyli 4 ważne elementy pomagające działać obsłudze klientów w niezakłócony sposób przezRedakcja13 marca 2020
OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI PREMIUM SPRZEDAŻ Czego oczekują uczestnicy od programów lojalnościowych? przezRedakcja8 marca 2020
PORADNIKI PREMIUM SPRZEDAŻ 4 powody rosnącej popularności Black Friday w Polsce przezRedakcja28 listopada 2019
PORADNIKI PREMIUM SPRZEDAŻ Komunikacja w e-commerce na przykładzie sezonu zakupowego szkolnych wyprawek przezRedakcja26 sierpnia 2019
OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI PREMIUM SPRZEDAŻ STRATEGIE I INWESTYCJE Premiumizacja: dlaczego powinieneś o niej wiedzieć więcej? przezKarol Bancerz11 lutego 2019
PORADNIKI PREMIUM SPRZEDAŻ TELEKOMUNIKACJA Dlaczego branża contact center potrzebuje wysyłać e-maile i sms-y? przezKarol Bancerz10 lutego 2019
EKSPERCI PORADNIKI PREMIUM SPRZEDAŻ Czy social selling to nowy telefon? przezKarol Bancerz23 stycznia 2019
PORADNIKI PREMIUM SPRZEDAŻ Trzy główne sposoby na podniesienie dodzwanialności przezRedakcja16 stycznia 2019