Connect with us

Agencja Asap Care 24 ma ambicje bycia numerem jeden

OUTSOURCING

Agencja Asap Care 24 ma ambicje bycia numerem jeden

Założona przez Daniela Grzesiuka, Dominika Siadaka i Jacka Redźko agencja Asap Care 24 sprzedała część udziałów funduszowi Zernike Meta-Ventures. Ani kwota umowy, ani wielkość udziałów nie została jeszcze ujawniona.

Fundusz Zernike Meta-Ventures kupił mniejszościowy pakiet udziałów w agencji Asap Care 24 zajmującej się moderacją dyskusji w Internecie. Agencja obsługuje takie brandy jak Media Markt, Vivus, Develey i Sanofi Aventis. Firma współpracuje także z domami mediowymi oraz agencjami internaktywnymi, uzupełniając tym samym ich kompetencje swoją moderacją.

– Asap Care 24 łączy kompetencje ludzkie ze wsparciem technologii, co jest kluczowe ze względu na strategię funduszu, która zakłada inwestycje w innowacyjne spółki, rozwijające lub wykorzystujące nowe technologie. To, co nas przekonało do inwestycji, to rozległe i wyjątkowe doświadczenie zespołu Asap Care 24 w swojej dziedzinie, brak bezpośredniej konkurencji, wykorzystanie atutu specjalizacji, a także świadomość coraz większej roli obsługi Klienta w cyfrowych kanałach komunikacji – uzasadnia w rozmowie z WirtualneMedia.pl Bartosz Składzień, manager inwestycyjny w Zernike Meta-Ventures.

Jak zapowiada Jacek Redźko, współzałożyciel Asap Care 24 – agencja ma stać się agencją pierwszego wyboru dla wszystkich Klientów z rynków europejskich, poszukujących wyspecjalizowanego partnera, który będzie odpowiadał za komunikację z ich konsumentami i klientami.

– Mamy pełne kompetencje i gotową strukturę zespołu do wdrażania kompleksowych rozwiązań w zakresie moderacji cyfrowych kanałów komunikacji – od social media, przez eBOK, moderację portali i serwisów UGC, aż po obsługę chatów, czy wsparcie w moderacji konkursów lub akcji konsumenckich – wylicza Jacek Redźko, partner zarządzający Asap Care 24 odpowiedzialny za new business.

– Dbamy, aby dynamiczny rozwój szedł w parze z utrzymaniem najwyższych standardów jakości – już teraz obsługujemy tak wymagające branże jak bankowość, ubezpieczenia czy retail. Wiemy jak kluczowy dla powodzenia biznesu naszych klientów jest jakościowy customer care, niezależnie od kanału w jakim się komunikują z odbiorcami – zapewnia.

(WM)

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE