Connect with us

Telmon zdobywcą nagrody Outsourcing Stars w kategorii Call Center

OUTSOURCING

Telmon zdobywcą nagrody Outsourcing Stars w kategorii Call Center

Tegoroczna nagroda w kategorii Call/Contact Center konkursu Outsourcing Stars trafiła na ręce Artura Kapackiego i kierowanego przez niego outsourcingowego call center Telmon.

– Nagrody są przyznawane dla najlepiej rozwijających się firm, a w konkursie biorą udział wszystkie czołowe Call/Contact Center w Polsce. Tym bardziej jestem dumny, że to Telmon otrzymał nagrodę – powiedział Prezes Zarządu firmy Telmon, Artur Kapacki tuż po ogłoszeniu werdyktu jury.

– Ta nagroda to dla Nas nie tylko wyróżnienie ale także zachęta do dalszej pracy nad rozwojem i optymalizacją procesów, wyników i jakości prowadzonych u nas projektów.  – dodał Kapacki.

Telmon to jedno z najbardziej utytułowanych outsourcingowych call center w Polsce. Statuetka Outsourcing Star trafiła do Telmon już dwa razy – wczoraj oraz w 2013 roku. Artur Kapacki to także laureat konkursu Ambasador Call Center z 2016 roku, gdy to zdobył statuetkę w kategorii Manager.

Konkurs Outsourcing Stars zorganizowany był już po raz piąty przez fundację Pro Progressio.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE