Telmon zdobywcą nagrody Outsourcing Stars w kategorii Call Center

Tegoroczna nagroda w kategorii Call/Contact Center konkursu Outsourcing Star trafiła na ręce Artura Kapackiego i kierowanego przez niego outsourcingowego call center Telmon.

Tegoroczna nagroda w kategorii Call/Contact Center konkursu Outsourcing Stars trafiła na ręce Artura Kapackiego i kierowanego przez niego outsourcingowego call center Telmon.

– Nagrody są przyznawane dla najlepiej rozwijających się firm, a w konkursie biorą udział wszystkie czołowe Call/Contact Center w Polsce. Tym bardziej jestem dumny, że to Telmon otrzymał nagrodę – powiedział Prezes Zarządu firmy Telmon, Artur Kapacki tuż po ogłoszeniu werdyktu jury.

– Ta nagroda to dla Nas nie tylko wyróżnienie ale także zachęta do dalszej pracy nad rozwojem i optymalizacją procesów, wyników i jakości prowadzonych u nas projektów.  – dodał Kapacki.

Telmon to jedno z najbardziej utytułowanych outsourcingowych call center w Polsce. Statuetka Outsourcing Star trafiła do Telmon już dwa razy – wczoraj oraz w 2013 roku. Artur Kapacki to także laureat konkursu Ambasador Call Center z 2016 roku, gdy to zdobył statuetkę w kategorii Manager.

Konkurs Outsourcing Stars zorganizowany był już po raz piąty przez fundację Pro Progressio.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

NFZ ogłosił przetarg na infolinię (TPK)

Narodowy Fundusz Zdrowia ogłosił rozpoczęcie postępowania przetargowego na świadczenie usług telemarketingowych w ramach obsługi bezpłatnej infolinii, która stanowi niezbędny element działania teleplatformy pierwszego kontaktu (TPK). Szacunkowa wartość zamówienia netto to 1,6 mln zł.
więcej

InteliWISE obsłuży infolinie dla przedsiębiorców

Spółka InteliWISE wygrała przetarg na obsługę Centrum Pomocy Przedsiębiorcy (CPP). Umowa podpisana przez pioniera technologii AI z Ministerstwem Rozwoju Pracy i Technologii, opiewa na blisko 3.5 miliona złotych brutto i obejmuje m.in. wykorzystanie Voicebotów II Generacji do wsparcia Infolinii.