EVENTY

Mistrzowie Efektywnej Obsługi Klienta

Gdyby w jednym miejscu i czasie przedstawić zarówno najlepsze praktyki, innowacyjne narzędzia i inspirujące studia przypadku w wielokanałowej obsłudze klienta, to można byłoby powiedzieć, że takie miejsce to prawdziwa świątynia mistrzów. Świątyni budować nikt już nie będzie, ale w takim miejscu zawsze miło jest się spotkać.

Gdyby w jednym miejscu i czasie przedstawić zarówno najlepsze praktyki, innowacyjne narzędzia i inspirujące studia przypadku w wielokanałowej obsłudze klienta, to można byłoby powiedzieć, że takie miejsce to prawdziwa świątynia mistrzów. Świątyni budować nikt już nie będzie, ale w takim miejscu zawsze miło jest się spotkać.

Dlatego 6 września na dachu Warszawy rozpocznie się pierwsze spotkanie z cyklu „Mistrzowie Efektywniej Obsługi Klienta”, której branżowym partnerem medialnym jest portal ccnews.pl.

Przez 5,5 godziny będzie dużo soczystych prezentacji i wystąpień. Będzie to jednak konferencja inna niż wszystkie, bo każda z tych prezentacji będzie w sobie zawierała skumulowaną wiedzę. Nie będzie – znanego z wielu innych wydarzeń – rozciągania tematu. Każdy z prelegentów będzie miał tylko 20 minut na zaprezentowanie tematu – a to oznacza, że w wystąpieniach będzie tylko to, co najsmaczniejsze i najważniejsze. Prawdziwa uczta mistrzów!

W środowy poranek i wczesne przedpołudnie na 32 piętrze Golden Floor Tower spotkanie m.in. Magdalene Wąsiewicz, Karola Fronia, Andrzeja Wiśniewskiego, Michała Stobieckiego, Łukasza Kobieca, Waldemara Cichacza i Karola Bancerza.

Podczas spotkania poznacie case studies wdrożenia chmurowego call center w iTaxi, poznacie zasady budowania skutecznego zespołu managerów i telemarketerów. Będzie także mowa o roli głosu i dźwięku w pracy telemarketera. Zaprezentowany zostanie także case-studies ze zmian wprowadzonych przez jedną z największych grup finansowo-ubezpieczeniowych w Polsce.

Będzie także mowa o X i Y – zarówno w kontekście pracownika, ale także i klienta. To ważny temat, bo w konkretnych przykładach pokażemy, że nie tylko telefonem call center musi stać. Nie zabraknie także wielkiego zderzenia dwóch galaktyk w postaci zasobów ludzkich i Internetu Rzeczy.

Na koniec – znakomita okazja do dyskusji przy trzech stolikach tematycznych: omnichannel, Internet Rzeczy i Efektywność sprzedażowa. Smaczku temu dodaje fakt, że spotkanie jest bezpłatne, ale wejść nań mogą tylko osoby, które przejdą surową selekcję. Nie będzie więc tutaj przypadkowych osób – będą praktycy, którzy codziennie zmierzają się z podobnymi problemami w swoich organizacjach.

Mimo wszystko będzie to maksymalna kumulacja tematów na mistrzowskim poziomie – wszak 32 piętro zobowiązuje!

Aby wziąć udział w spotkaniu zarejestruj się szybko na
https://konferencje.altar.com.pl

Mistrzowie Efektywnej Obsługi Klienta
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry