Kompendium Telemarketera Roku 2017

Jury konkursu Telemarketer Roku 2017 we współpracy z SMB przygotowało specjalny materiał podsumowujący tegoroczną edycję konkursu na najlepszych konsultantów telefonicznych –  Kompendium Telemarketera Roku 2017. Standardy i najlepsze praktyki komunikacji z klientami przez Call/Contact Center.

Jury konkursu Telemarketer Roku 2017 we współpracy z SMB przygotowało specjalny materiał podsumowujący tegoroczną edycję konkursu na najlepszych konsultantów telefonicznych –  Kompendium Telemarketera Roku 2017. Standardy i najlepsze praktyki komunikacji z klientami przez Call/Contact Center[1].

Konkurs Telemarketer Roku to wyjątkowa okazja dla specjalistów i ekspertów branży cc do wymiany wiedzy i doświadczeń. W trakcie obrad, Jurorzy dzielą się swoimi opiniami i spostrzeżeniami, a także kreują nowe pomysły, wdrażane do call i contact center. Różnorodny skład Jury pozwala na szerokie spojrzenie na aspekt jakości pracy cc – członkowie Jury to doświadczeni eksperci z różnych firm i branż, których łączy zaangażowanie w procesy doskonalenia komunikacji z klientami.

Jurorzy zaangażowani w przygotowanie Kompendium: Przewodniczący Jury – Adam Pluciński (Circinus Training Center), Arleta Bałazy (Alior Bank), Agnieszka Bera (eurobank), Rafał Brożyna (BBP Edukacja), Laura Brzoska (Credit Agricole Bank Polska), Małgorzata Dłużewska (D&L Contact Center), Katarzyna Gulbicka (BEST), Michał Jonczyk (Vivus.pl), Karolina Kania (Voice Contact Center), Anna Lewandowska (Orange Polska), Justyna Łuczyńska (Grupa NEUCA), Łukasz Pawłyszyn (CBB), Dawid Sinulingga (PZU), Kinga Wyszyńska (T-Mobile).

Z każdą edycją konkursu, widoczna jest pozytywna zmiana standardów kontaktu z klientami. Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB cieszy się, że co raz więcej organizacji cc są gotowe poddać się zewnętrznej ocenie i współzawodniczyć o tytuł najlepszych w branży.

W publikacji zostały zebrane najlepsze standardy, które spotkały się ze szczególnym uznaniem Jurorów podczas oceny nadesłanych rozmów. Są to elementy zapewniające najwyższą jakość w komunikacji z klientami. Jury stworzyło również listę „grzechów niewybaczalnych”, czyli aspektów negatywnie wpływających na końcową ocenę konsultantów, nie tylko w konkursie, ale również w przypadku codziennej pracy telemarketerów. Najwyższe standardy rynkowe oraz grzechy niewybaczalne zostały indywidualnie opracowane dla każdej z konkursowych kategorii. Ponadto, w materiale znalazły się także sylwetki laureatów konkursu oraz osób, które wspierały Konsultantów w drodze po zwycięstwo.

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma nadzieję, że Kompendium Telemarketera Roku 2017 pozwoli nie tylko lepiej przygotować się do kolejnej edycji konkursu, ale również wprowadzać najlepsze praktyki komunikacji z klientami call/contact center. SMB na ostatniej stronie Kompendium przedstawia kalendarium przyszłorocznej, jubileuszowej, 10. edycji konkursu Telemarketer Roku.

Przeczytaj Kompendium Telemarketera Roku 2017

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *