Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

4P

Składniki tzw. marketing mix: product (produkt), price (cena), place (miejsce), promotion (promocja). 4P to zespół elementów (instrumentów) za pomocą których możemy oddziaływać na rynek.

Kompendium Telemarketera Roku 2017

Jury konkursu Telemarketer Roku 2017 we współpracy z SMB przygotowało specjalny materiał podsumowujący tegoroczną edycję konkursu na najlepszych konsultantów telefonicznych –  Kompendium Telemarketera Roku 2017. Standardy i najlepsze praktyki komunikacji z klientami przez Call/Contact Center.

Jury konkursu Telemarketer Roku 2017 we współpracy z SMB przygotowało specjalny materiał podsumowujący tegoroczną edycję konkursu na najlepszych konsultantów telefonicznych –  Kompendium Telemarketera Roku 2017. Standardy i najlepsze praktyki komunikacji z klientami przez Call/Contact Center.

Konkurs Telemarketer Roku to wyjątkowa okazja dla specjalistów i ekspertów branży cc do wymiany wiedzy i doświadczeń. W trakcie obrad, Jurorzy dzielą się swoimi opiniami i spostrzeżeniami, a także kreują nowe pomysły, wdrażane do call i contact center. Różnorodny skład Jury pozwala na szerokie spojrzenie na aspekt jakości pracy cc – członkowie Jury to doświadczeni eksperci z różnych firm i branż, których łączy zaangażowanie w procesy doskonalenia komunikacji z klientami.

Jurorzy zaangażowani w przygotowanie Kompendium: Przewodniczący Jury – Adam Pluciński (Circinus Training Center), Arleta Bałazy (Alior Bank), Agnieszka Bera (eurobank), Rafał Brożyna (BBP Edukacja), Laura Brzoska (Credit Agricole Bank Polska), Małgorzata Dłużewska (D&L Contact Center), Katarzyna Gulbicka (BEST), Michał Jonczyk (Vivus.pl), Karolina Kania (Voice Contact Center), Anna Lewandowska (Orange Polska), Justyna Łuczyńska (Grupa NEUCA), Łukasz Pawłyszyn (CBB), Dawid Sinulingga (PZU), Kinga Wyszyńska (T-Mobile).

Z każdą edycją konkursu, widoczna jest pozytywna zmiana standardów kontaktu z klientami. Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB cieszy się, że co raz więcej organizacji cc są gotowe poddać się zewnętrznej ocenie i współzawodniczyć o tytuł najlepszych w branży.

W publikacji zostały zebrane najlepsze standardy, które spotkały się ze szczególnym uznaniem Jurorów podczas oceny nadesłanych rozmów. Są to elementy zapewniające najwyższą jakość w komunikacji z klientami. Jury stworzyło również listę „grzechów niewybaczalnych”, czyli aspektów negatywnie wpływających na końcową ocenę konsultantów, nie tylko w konkursie, ale również w przypadku codziennej pracy telemarketerów. Najwyższe standardy rynkowe oraz grzechy niewybaczalne zostały indywidualnie opracowane dla każdej z konkursowych kategorii. Ponadto, w materiale znalazły się także sylwetki laureatów konkursu oraz osób, które wspierały Konsultantów w drodze po zwycięstwo.

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma nadzieję, że Kompendium Telemarketera Roku 2017 pozwoli nie tylko lepiej przygotować się do kolejnej edycji konkursu, ale również wprowadzać najlepsze praktyki komunikacji z klientami call/contact center. SMB na ostatniej stronie Kompendium przedstawia kalendarium przyszłorocznej, jubileuszowej, 10. edycji konkursu Telemarketer Roku.

Przeczytaj Kompendium Telemarketera Roku 2017

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy