Internauci wczoraj wczesnym popołudniem rozpoczęli głosowanie na najlepszy głos telemarketera w Polsce. W ciągu pierwszego dnia wzięło udział ponad 1500 osób. Głosowanie zakończy się 12-go września.
Jury oraz internauci wybiorą najbardziej pozytywny, przyjemny dla ucha, ciepły i ‘uśmiechający się’ głos kobiecy i męski. Oceniana jest poprawność warsztatowa i emocjonalna strona przekazu. Głosy można oddać na stronie http://www.ambasadorcallcenter.pl/glosowanie
– W III edycji konkursu Ambasador Call Center[1] w kategorii najlepszy głos zgłoszono 27 osób – pracowników call center – mówi Karol Bancerz, członek jury i współorganizator konkursu – nie jest to liczba duża, ale i tak mamy w czym wybierać. Zachęcamy znajomych, przyjaciół i współpracowników do oddania głosów na własne typy. Uczestnicy otrzymali od nas gotowe grafiki zachęcające do oddania głosu w konkursie. Informacja już krąży w sieci, i sami jesteśmy ciekawi, jakie efekty uzyskamy – dodaje.
Wśród członków konkursowego jury znajdziemy takie osobistości jak Tomasz Zimoch – popularny komentator i dziennikarz sportowy, Dariusz Łukawski, prezenter telewizyjny i były wydawca programu informacyjnego TVP „Panorama”, Agnieszka Beliniak – prezes zarządu agencji reklamowej VA Very Advertising, Agnieszka Brukszo – cenionego life coacha, właścicielkę firmy BrandU, Paweł Koziara – redaktor naczelny dwumiesięcznika „Nowa Sprzedaż” i wydawca „Marketer +”, Katarzynę Swatowską – znaną w branży call center, ekspertkę ds. contact center[2], trendsetterkę i właścicielkę agencji Via Media PR, Kamilę Sekułowicz, Redaktor Naczelną dwumiesięcznika „As Sprzedaży” oraz Karola Bancerz – wydawcę najstarszego i najpopularniejszego w Polsce portalu branży call center.
Ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się podczas największego w Polsce kongresu skierowanego do branży contact center – Customer Congress organizowanego przez Nowoczesną Firmę już 16 i 17 października. Bilety na kongres oraz samą galę dostępne są w sprzedaży na stronie www.customercongress.pl