KOMENTARZE Kaucja bez zwrotu? Problem małych miejscowości w systemie kaucyjnym przezRedakcja26 sierpnia 2025
CUSTOMER EXPERIENCE KOMENTARZE Certyfikacja CX: papierowa fikcja bez realnych korzyści przezRedakcja3 lipca 2025
EKSPERCI KOMENTARZE AI już nie pyta, tylko działa. Co z rolą konsultanta w 2025 roku? przezKarol Bancerz29 czerwca 2025
EKSPERCI PORADNIKI Adrian Wagner (Bank Pekao S.A.): Polecenie od klienta to najlepsza strategia wzrostu przezRedakcja29 maja 2025
KOMENTARZE STRATEGIE I INWESTYCJE Europa w wyścigu o AI: Wnioski z poznańskiego Impactu przezRedakcja16 maja 2025
EKSPERCI KOMENTARZE Polska skorzysta na amerykańskich cłach? Logistyka, kurierzy i konsumenci mogą zyskać najwięcej przezRedakcja8 kwietnia 2025
EKSPERCI KOMENTARZE Europa Środkowo-Wschodnia: fabryka outsourcingu czy centra innowacji? przezKarol Bancerz19 marca 2025
EKSPERCI KOMENTARZE Nowa era lojalności: dlaczego programy lojalnościowe banków nie spełniają oczekiwań? przezKarol Bancerz16 marca 2025
KOMENTARZE Trendy w doświadczeniach klientów na 2025 rok – jak AI zmienia CX? przezRedakcja22 lutego 2025
EKSPERCI Marketing sieciowy a piramida finansowa, czyli jak rozpoznać schemat Ponziego? przezRedakcja18 lutego 2025
EKSPERCI Znaczenie zarządzania doświadczeniem klienta w nowoczesnym biznesie przezRedakcja15 lutego 2025
AUTOMATYZACJA KOMENTARZE Sztuczna inteligencja: personalizacja czy manipulacja? przezKrzysztof M. Łapiński15 lutego 2025