SentiSquare półfinalistami w programie UPC Polska THINK BIG: Grow Smarter_

Szybka analiza dużej ilości danych pozbawionych standardowej struktury – fundament działalności spółki SentiSquare – postrzegana jest jako filar funkcjonowania firm IT w przyszłości. Stąd kolejny sukces tego start-upu. SentiSquare znalazł się w prestiżowym gronie marek, które znalazły się w programie Think Big: Grow Smarter.

Pochodzący z Czech i działający w Polsce start-up technologiczny bardzo dynamicznie wchodzi na krajowy rynek. Nie bez powodu: Polska charakteryzuje się szczególnym zapotrzebowaniem na wszelkie formy przetwarzania dużych ilości danych.

SentiSquare, w oparciu o mechanizm sztucznej inteligencji i tzw. uczenie maszynowe zapewnia narzędzia biznesowe, które gwarantują obróbkę informacji tekstowych bez względu na język. To nowatorskie rozwiązanie idealnie wpisuje się w założenia branży big data czy machine learning – branż, które zadecydują o kształcie sprzedaży czy marketingu przyszłości.

Think Big, czyli analiza danych to przyszłość

Potencjał, jaki charakteryzuje SentiSquare doceniono w tegorocznej edycji programu UPC Polska – Think Big: Grow Smarter. Powstał z myślą o wsparciu firm i innowacyjnych marek, których rozwój opiera się na nowoczesnych technologiach. SentiSquare doceniono m.in. za możliwość i tempo analizy nieustrukturyzowanych danych w formacie tekstowych. W ten sposób wyjątkowe możliwości, jakie czeski start-up oferuje wobec sektora NLP dla biznesu perfekcyjnie wpisują się w potrzeby zarówno średniej wielkości przedsiębiorstw jak i korporacji. W realiach szybko rozwijającego się e-commerce oraz nacisku na powszechną cyfryzację trudno funkcjonować w biznesie bez wsparcia oprogramowania odpowiedzialnego za analizę i hierarchizację danych.

Koncepcja SentiSquare – z założenia unikalna na poziomie technologii – znalazła się w programie Think Big w kategorii Think Customer, bowiem fundamentem działań start-upu jest polepszenie tzw. customer experience[1] w relacji klient-firma. SentiSquare jest nie tylko znany z przetwarzania danych, ale i z zaprojektowania automatycznej analizy feedbacku, która wpływa na wzmocnienie NPS[2] (net promoter score), wskaźnika mierzącego lojalność klientów w przedsiębiorstwach.

Wśród innych propozycji są aplikacja do odzyskiwania należności online, platforma analityczna do obsługi social media czy narzędzia IT wspierające działy sprzedaży. Zaawansowana technologia SentiSquare – podobnie jak inne rozwiązania – odpowiada więc na potrzeby zarówno działów rozwojowych firm jak i biur obsługi klienta.

Orange widzi perspektywy branży AI

To kolejny sukces marki zdobywającej popularność na polskim rynku. SentiSquare wcześniej znalazł się także w innym prestiżowym programie dla start-upów. Orange Fab, system współpracy sieci Orange z nowoczesnymi podmiotami ukierunkowany jest na szczególnie obiecujące marki branży technologicznej. W przypadku czeskiego podmiotu wyróżniono mechanizm umożliwiający szybką i sprawną analitykę pod kątem klasyfikacji oraz dystrybucji tekstów.

– System sztucznej inteligencji, fundament działania SentiSquare, to z jednej strony wysokiej jakości rozwiązania technologiczne, ale z drugiej – odpowiedź na bieżące potrzeby firm. Powtarzalność obowiązków i określonych procedur, przetwarzanie danych, kontakt z klientem przez biuro – każdy z tych sektorów działalności wymaga zoptymalizowanej obróbki danych – zauważa Stanislav Rejthar, CEO SentiSquare.

Słownik
1. customer experience. to suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku…
2. NPS. z ang. net promotion score. NPS to syntetyczny wskaźnik kondycji naszej marki, ale w szerszym ujęciu również narzędzie…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *