środa, 12 Grudzień 2018
0 °c
Warsaw

customer experience

REKLAMA

to suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku przez cały okres trwania jego relacji z naszą firmą.

Jest to efekt połączeniem percepcji klienta dotyczącej fizycznych aktywności organizacji, stymulowanych zmysłów klienta i wywołanych u klienta emocji. Wszystkie interakcje są intuicyjnie oceniane przez klienta pod względem jego oczekiwań.

« Back to Glossary Index
Redakcja

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

REKLAMA

Dołącz do naszej grupy na Facebook.com

 
CZYTELNICY CCNEWS.PL
Grupa na Facebooku · 116 członków
Dołącz do grupy
Grupa dedykowana czytelnikom i przyjaciołom portalu ccnews.pl, gdzie każdy członek może w swobody sposób komunikować się z innymi czytelnikami. Jeśli ...
 

AKTUALNOŚCI

Zaloguj się do konta

Uzupełnij poniższe pola aby się zarejestrować

Odzyskaj hasło.

Wpisz swój login lub adres e-mail aby odzyskać hasło.