CUSTOMER EXPERIENCE PORADNIKI Jak emocje, pamięć i mikro-reakcje wpływają na decyzje klientów przezRedakcja13 września 2025
CASE STUDIES CUSTOMER EXPERIENCE Moda śmielej sięga po AI w budowaniu doświadczeń konsumentów. Case Ralph Lauren przezRedakcja13 września 2025
CUSTOMER EXPERIENCE PORADNIKI Jak projektować doświadczenia klienta oparte na intencjonalnym zaangażowaniu? przezRedakcja12 września 2025
CUSTOMER EXPERIENCE Ochroniarz jako ambasador marki, czyli dlaczego twoja firma może spalić wizerunek w trzy sekundy przezRedakcja3 września 2025
CUSTOMER EXPERIENCE PORADNIKI CX w epoce mikrouwagi: krótkie chwile i długie efekty przezRedakcja30 sierpnia 2025
CUSTOMER EXPERIENCE PORADNIKI O co chodzi z modelem dojrzałości CX Forrester? przezRedakcja19 sierpnia 2025
CUSTOMER EXPERIENCE OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI Tunelowa analiza przypadku – jak wykorzystać ją w praktyce zarządzania relacjami z klientem? przezRedakcja18 sierpnia 2025
CUSTOMER EXPERIENCE PORADNIKI Debiut w roli CX Managera: najtrudniejsze przeszkody i sprawdzone strategie przezRedakcja7 sierpnia 2025
CUSTOMER EXPERIENCE PORADNIKI CX w potrzasku silosów i legacy – jak uwolnić potencjał doświadczeń klienta? przezRedakcja6 sierpnia 2025
CUSTOMER EXPERIENCE KOMENTARZE Certyfikacja CX: papierowa fikcja bez realnych korzyści przezRedakcja3 lipca 2025
CUSTOMER EXPERIENCE PORADNIKI Niuanse na CX-owej mapie doświadczeń klienta przezKarol Bancerz23 kwietnia 2025
CUSTOMER EXPERIENCE PORADNIKI Jak drobne gesty budują wielkie doświadczenia przezPaweł Krypno11 kwietnia 2025
CUSTOMER EXPERIENCE PORADNIKI Mapowanie doświadczeń klienta: praktyczny przewodnik krok po kroku przezKarol Bancerz1 kwietnia 2025
CUSTOMER EXPERIENCE PORADNIKI Wykorzystanie Design Thinking w projektowaniu doświadczeń klientów (CX) przezKrzysztof M. Łapiński9 grudnia 2023
CUSTOMER EXPERIENCE JAKOŚĆ OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI Strategie CLF: efektywne reagowanie na potrzeby klientów przezKrzysztof M. Łapiński9 grudnia 2023
CUSTOMER EXPERIENCE PORADNIKI Które czynniki wpływają na zapamiętywanie pozytywnych doświadczeń przez konsumentów? przezRedakcja23 listopada 2023
CUSTOMER EXPERIENCE PORADNIKI Transformacja zarządzania doświadczeniami klienta w postpandemicznej epoce przezRedakcja16 listopada 2023
CUSTOMER EXPERIENCE PORADNIKI Jak osiągnąć równowagę między cyfryzacją a interakcją ludzką w doskonaleniu obsługi klienta? przezRedakcja5 listopada 2023
CUSTOMER EXPERIENCE PORADNIKI Dlaczego klienci nie lubią telemarketerów? przezPaweł Krypno31 października 2023