CASE STUDIES Case Study: Nubank – wykorzystanie AI w obsłudze klienta i efektywności operacyjnej przezRedakcja9 marca 2025
CASE STUDIES Jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje podróże lotnicze (i obsługę pasażera)? przezRedakcja13 maja 2024
AUTOMATYZACJA CASE STUDIES TECHNOLOGIE Bielik – cudze chwalicie, swego nie znacie przezRafał Vobożil25 kwietnia 2024
CASE STUDIES IN-HOUSE STRATEGIE I INWESTYCJE Bank Ochrony Środowiska – wizja i misja sposobem na klientów? przezRafał Vobożil11 marca 2024
CASE STUDIES IN-HOUSE Jak wygląda obsługa klienta z niepełnosprawnością w mBanku? przezRafał Vobożil6 marca 2024
AKTUALNOŚCI CASE STUDIES Polskie przedsiębiorstwa deklasują w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2023 przezJarosław Owczarek28 listopada 2023
CASE STUDIES Case Studies: Vileda poprawia doświadczenia klientów dzięki procesom sprzedaży i obsługi opartym na danych przezRedakcja17 sierpnia 2023
CASE STUDIES Od mono- do wielokanałowości: jak marka Kazar napędzała swoją ekspansję na rynki europejske przezRedakcja21 kwietnia 2022
AUTOMATYZACJA CASE STUDIES TECHNOLOGIE Inteligentny robot zamiast człowieka? przezRedakcja29 listopada 2017
CASE STUDIES SYSTEMY CC Intrum Justitia zakończyło wdrożenie hybrydowego systemu contact center Cludo przezRedakcja11 października 2017
CASE STUDIES Lotnisko Chopina wzorem obsługi klienta w mediach społecznościowych przezKarol Bancerz18 sierpnia 2016