Verint rozszerza współpracę z Google Cloud

Verint ogłosił w minionym tygodniu podpisanie umowy partnerskiej w zakresie współpracy z Google Cloud, aby pomóc organizacjom poprawić wydajność centrum kontaktowego poprzez integrację Google Cloud’s Contact Center AI i Verint Customer Engagement Platform.

Unikalna, otwarta architektura platformy Verint sprawia, że połączenie jej rozwiązań do automatyzacji doświadczeń klientów (CX[3]) z platformą Google Cloud’s Contact Center[1] AI (CCAI) jest bezproblemowe. Dzięki tej współpracy organizacje mogą teraz wykorzystać rozwiązania Verint do zamknięcia tego, co nazywamy Engagement Capacity Gap z automatyzacją CX. To potężne podejście typu platform-to-platform zapewnia nowe możliwości dla organizacji poszukujących najlepszych rozwiązań w swojej klasie.

– Jesteśmy zachwyceni współpracą z Verint jako partnerem Workforce Engagement. Te nowe integracje są zbudowane na architekturze CCaaS 3.0, która zapewnia elastyczność w celu zaspokojenia dokładnych potrzeb każdego klienta. Jest to kompleksowe rozwiązanie CCaaS typu multi experience, które tworzy wysokiej jakości nowoczesne doświadczenia, takie jak mobile-first, zarówno dla konsumenta, jak i dla agenta. – powiedział Amita Kumara, product managera, CCAI Platform, Google Cloud.

Dzięki tej współpracy, Verint dostarcza ujednoliconą, otwartą platformę z integracjami napędzanymi przez AI. Możliwości te pomagają zapewnić jakość i zgodność z przepisami, a także lepszy routing, orkiestrację i planowanie najodpowiedniejszych konsultantów do obsługi konkretnej interakcji z klientami, aby zapewnić najwyższy CSAT[2].

– Platforma Verint jest otwarta i oferuje klientom szeroki zakres najlepszych aplikacji w chmurze. Cieszymy się, że możemy współpracować z Google Cloud, aby wprowadzić na rynek innowacyjne rozwiązania automatyzacji CX – mówi John Bourne, starszy wiceprezes Verint ds. kanałów globalnych i sojuszy strategicznych.

Oprócz rozszerzenia liczby wstępnie wbudowanych integracji w innych rozwiązaniach Verint do obsługi klientów, firma wprowadza rozwiązania Verint Workforce Engagement i CX do Google Cloud Marketplace, umożliwiając bezproblemowe zakupy i skonsolidowane rozliczenia za pośrednictwem jednego kanału.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. CSAT. Zobacz Customer Satisfaction Score. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
3. CX. Zobacz customer experience. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *