Concentrix i Webhelp stworzą wspólny globalny podmiot

Concentrix i Webhelp poinformowały, że rozpoczęto rozmowy na temat swojego połączenia. Ransakcja wyceniana jest na około 4,8 miliarda dolarów, w tym dług netto. Transakcja ta stworzy wiodącego globalnego dostawcę usług customer experience, krystalizując w ten sposób ambicje obu firm do odegrania znaczącej roli w branży CX i dalszego przyspieszenia ich rozwoju.

Zarówno Webhelp, jak i Concentrix w ciągu ostatnich dwóch dekad odnotowały znaczny wzrost. Poprzez połączenie chcą wzmocnić silną komplementarność swoich ofert i wiedzy specjalistycznej, aby rozszerzyć globalny zasięg wysokowartościowych usług i możliwości cyfrowych. „Komplementarna obecność na świecie zapewni jednorodną ofertę usług dla wszystkich międzynarodowych klientów” – czytamy w komunikacie prasowym rozesłanym do redakcji branżowych portali.

Chris Caldwell, prezes i dyrektor generalny Concentrix, będzie kierował połączoną organizacją. Olivier Duha, współzałożyciel i dyrektor generalny Webhelp, będzie pełnił funkcję wiceprzewodniczącego zarządu i zapewni integrację obu spółek. Management spółki będzie składał się z członków zespołów kierowniczych zarówno Concentrix, jak i Webhelp. Fuzja formalnie zakłada stworzenie jednego globalnego podmiotu, którego akcjonariuszami będą dotychczasowi udziałowcy Webhelp oraz Concentrix.

Siedziba Webhelp w Paryżu ma stać się centrum europejskiej działalności nowej grupy. Transakcja zostanie przedstawiona radom pracowniczym do informacji i konsultacji oraz będzie podlegać zatwierdzeniu przez organy regulacyjne. Transakcja stanowi znaczącą szansę rozwoju dla pracowników i nie ujawnia żadnego istotnego ryzyka zwolnień.

– To połączenie stanowi wyjątkową strategiczną okazję dla wszystkich naszych zespołów i klientów. Dzięki niezwykłej komplementarności, będziemy nadal oferować naszym klientom najbardziej innowacyjne technologie i rozwiązania w zakresie doświadczeń klienta i powiązanych usług. – mówi Olivier Duha, współzałożyciel i dyrektor generalny Webhelp –  Połączenie z Concentrix stanowi nowy etap w rozwoju Webhelp i spełnia trzy cele: stworzenie globalnej grupy i lidera na wszystkich kontynentach, pozyskanie niezrównanej zdolności do inwestowania oraz przyciągnięcie talentów i ekspertów w zakresie nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji i customer experience[1]. Ten strategiczny krok rodzi nowego lidera i jest możliwy dzięki niezwykłej pracy naszych 125 000 pracowników na całym świecie.

– Jesteśmy zaszczyceni i podekscytowani możliwością połączenia sił z firmą Webhelp, uznanym i zmieniającym grę liderem w Europie, Ameryce Łacińskiej i Afryce
. – skomentował Chris Caldwell, Prezes i CEO Concentrix – Gdy już wyruszymy w tę ekscytującą podróż, nasza wspólna kultura, wartości i skupienie na ludziach oraz sukcesie naszych klientów znacznie zwiększy wartość, jaką dostarczamy naszym klientom na całym świecie. Dzięki temu przyspieszymy dalszy rozwój i dywersyfikację przychodów. Dzięki naszym połączonym siłom będziemy mieli wyjątkową pozycję, aby na nowo zdefiniować branżę oraz zaprojektować, zbudować i prowadzić przyszłość CX[2].

Słownik
1. customer experience. to suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku…
2. CX. Zobacz customer experience. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *