Beata Nawrat z databroker do ZPP

Od 2 lipca br. obowiązki dyrektora generalnego Związku Przedsiębiorców i Pracodawców objęła Beata Nawrat. Zastąpiła na tym stanowisku Marcina Nowackiego, który pozostanie w ZPP na stanowisku dyrektora ds. relacji publicznych.

 

Beata jest managerem, MBA, z kilkunastoletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania w biznesie. Od kilkunastu bierze udział w projektach rozwoju firm poprzez wdrażanie projektów generujących dla firm przychody, nowych modeli biznesowych działalności oraz rozbudowę struktur operacyjnych i zasobów ludzkich do realizacji nowych zadań organizacji.

 

Posiada doświadczenia zawodowe związane głównie z zdaniami Dyrektora ds. Rozwoju, Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu (m.in. w giełdowej spółce specjalizującej się w outsourcingu procesów biznesowych Arteria SA. 2003 -2007), Prezesa Zarządu (w jednej ze spółek holdingu giełdowego Internet Group SA 2007-2010). Prowadzi także działalność doradczo-wdrożeniową w zakresie projektów związanych ze wsparciem sprzedaży, call center[1] i obsługą Klienta jako Partner w spółce Direct Point Sp. o.o. Ostatnio pracowała w databroker S.A. na stanowisku dyrektora sprzedaży i marketingu.

 

W Związku Przedsiębiorców i Pracodawców stawia sobie za zadanie rozwój oferty dla członków ZPP, organizację działań wspierających małe i średnie przedsiębiorstwa a w konsekwencji zachęcanie Przedsiębiorców do aktywnej współpracy ze Związkiem. Efektem tych działań ma być zapewnienie ZPP silnej pozycji jako organizacji skutecznie reprezentującej interesy małych i średnich firm oraz wpływającej na otoczenie prawne i warunki funkcjonowania MSP w Polsce.

 

Z wykształcenia logopeda ze specjalizacją afazjologia. Ukończone studia podyplomowe na kierunkuMarketing i Zarządzanie oraz Executive MBA w Akademii im. Leona Koźmińskiego. Prywatne hobby – bliższe i dalsze podróże rowerowe.

 

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
1 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *