APLIKACJE MOBILNE BEZPIECZEŃSTWO Neon Mobile: aplikacja płacąca za nagrywanie rozmów w centrum uwagi przezRedakcja27 września 2025
STRATEGIE I INWESTYCJE TECHNOLOGIE DRUID AI z 31 mln USD na agentów autonomicznych przezRedakcja17 września 2025
AUTOMATYZACJA AI jako członek zespołu? 60% organizacji zakłada taki scenariusz w ciągu najbliższego roku przezRedakcja17 września 2025
AUTOMATYZACJA TECHNOLOGIE AI jako “lokaj konsumenta” – obietnica czy iluzja? przezRedakcja3 września 2025
AUTOMATYZACJA BADANIA / POLSKA RAPORTY Polska w ogonie Europy w wykorzystaniu AI przezRedakcja3 września 2025
TECHNOLOGIE Model Context Protocol (MCP) – jak otwarty standard zmienia obsługę klienta przezRedakcja25 sierpnia 2025
AUTOMATYZACJA CFO coraz bardziej ufają AI. Od cięcia kosztów do strategicznej transformacji przezRedakcja22 sierpnia 2025
AUTOMATYZACJA SYSTEMY CC TECHNOLOGIE Cresta rozszerza możliwości AI na kanał e-mailowy: wsparcie klientów zyskuje nowy wymiar przezRedakcja18 sierpnia 2025
APLIKACJE MOBILNE AUTOMATYZACJA Frisco wprowadza wirtualnego asystenta AI do planowania posiłków i zakupów przezRedakcja12 sierpnia 2025
AUTOMATYZACJA SYSTEMY CC Generatywna AI w Twoim Contact Center – rewolucja czy prawne pole minowe? przezRedakcja6 sierpnia 2025
AUTOMATYZACJA TECHNOLOGIE Większość firm wdraża AI, ale tylko co trzecia jest gotowa na skalowanie technologii przezRedakcja3 sierpnia 2025
SYSTEMY CC TECHNOLOGIE InMoment wprowadza AI Auto Responding – nowy standard w zarządzaniu reputacją online przezRedakcja3 sierpnia 2025