STRATEGIE I INWESTYCJE SYSTEMY CC Zendesk i AWS zacieśniają współpracę w obszarze contact center przezRedakcja3 grudnia 2025
SYSTEMY CC Zoom zmienia kurs. Strategia „AI-first” fundamentem transformacji platformy komunikacyjnej przezRedakcja26 listopada 2025
SYSTEMY CC Five9 rozszerza pakiet Genius AI o nowe funkcje analityczne i zarządcze przezRedakcja22 listopada 2025
BEZPIECZEŃSTWO SYSTEMY CC TECHNOLOGIE Awaria Cloudflare mogła mieć wpływ na działanie systemów contact center – także w Polsce przezRedakcja18 listopada 2025
ADMINISTRACJA PUBLICZNA SYSTEMY CC E-rejestracja pod lupą. Czy państwowy przetarg był tylko formalnością? przezRedakcja12 listopada 2025
STRATEGIE I INWESTYCJE SYSTEMY CC InPost Technology wybrało Genesys Cloud CX przezRedakcja1 listopada 2025
AUTOMATYZACJA SYSTEMY CC TECHNOLOGIE Cresta rozszerza możliwości AI na kanał e-mailowy: wsparcie klientów zyskuje nowy wymiar przezRedakcja18 sierpnia 2025
AUTOMATYZACJA SYSTEMY CC Generatywna AI w Twoim Contact Center – rewolucja czy prawne pole minowe? przezRedakcja6 sierpnia 2025
SYSTEMY CC TECHNOLOGIE InMoment wprowadza AI Auto Responding – nowy standard w zarządzaniu reputacją online przezRedakcja3 sierpnia 2025
STRATEGIE I INWESTYCJE SYSTEMY CC Salesforce i ServiceNow inwestują 1,5 mld USD w Genesys przezRedakcja1 sierpnia 2025
SYSTEMY CC Błażej Rychlik nowym prezesem Welyo, Agnieszka Tobys obejmuje stanowisko Chief Growth Officer przezRedakcja23 lipca 2025
SYSTEMY CC TECHNOLOGIE Genesys ogłasza 2,1 mld dolarów rocznego przychodu z chmury CCaaS przezRedakcja23 czerwca 2025