AUTOMATYZACJA SYSTEMY CC TECHNOLOGIE Cresta rozszerza możliwości AI na kanał e-mailowy: wsparcie klientów zyskuje nowy wymiar przezRedakcja18 sierpnia 2025
AUTOMATYZACJA SYSTEMY CC Generatywna AI w Twoim Contact Center – rewolucja czy prawne pole minowe? przezRedakcja6 sierpnia 2025
SYSTEMY CC TECHNOLOGIE InMoment wprowadza AI Auto Responding – nowy standard w zarządzaniu reputacją online przezRedakcja3 sierpnia 2025
STRATEGIE I INWESTYCJE SYSTEMY CC Salesforce i ServiceNow inwestują 1,5 mld USD w Genesys przezRedakcja1 sierpnia 2025
SYSTEMY CC Błażej Rychlik nowym prezesem Welyo, Agnieszka Tobys obejmuje stanowisko Chief Growth Officer przezRedakcja23 lipca 2025
SYSTEMY CC TECHNOLOGIE Genesys ogłasza 2,1 mld dolarów rocznego przychodu z chmury CCaaS przezRedakcja23 czerwca 2025
AKTUALNOŚCI SYSTEMY CC Sanas wprowdza tłumacza mowy w czasie rzeczywistym w contact center przezRedakcja21 czerwca 2025
SYSTEMY CC TECHNOLOGIE Talkdesk Customer Experience Automation: obietnica autonomii agentów AI pod znakiem zapytania przezRedakcja15 czerwca 2025
STRATEGIE I INWESTYCJE SYSTEMY CC Globitel i Daktela Polska nawiązują współpracę w zakresie rozwiązań dla Contact Center przezRedakcja14 czerwca 2025
STRATEGIE I INWESTYCJE SYSTEMY CC VOICEBOT Vee S.A. wzrosty wolumenów obsługiwanych spraw i… rosnąca strata przezRedakcja30 maja 2025
STRATEGIE I INWESTYCJE SYSTEMY CC Yarrl chwali się wzrostami, ale pytania o trwałość wyników pozostają otwarte przezRedakcja30 maja 2025
AKTUALNOŚCI SYSTEMY CC TECHNOLOGIE Zoom i Damovo łączą siły. Partnerstwo na papierze, pytania w praktyce przezRedakcja29 maja 2025