CX podzielone pół na pół – tylko 54% klientów zadowolonych z obsługi
Rynek obsługi klienta stoi dziś na granicy – połowa firm spełnia oczekiwania konsumentów, a druga połowa traci ich zaufanie. Raport State of Customer Experience 2025 firmy Verint pokazuje wyraźnie, że przewagę zyskają ci, którzy potrafią przekroczyć próg satysfakcji klientów.
7 października 2025
RAPORTY
POLSKA
Młodzi Polacy krytycznie o swoich kompetencjach cyfrowych
3 września 2025
Polska w ogonie Europy w wykorzystaniu AI
3 września 2025
Raport: Fałszywe recenzje obniżą sprzedaż o 20%
12 sierpnia 2025
Wysoka cena pracy z klientem
16 lipca 2025
RYNEK W POLSCE
więcejDlaczego warto zainwestować w dobre samopoczucie konsultantów?
15 czerwca 2025
Zepsute jabłka w zespole
22 kwietnia 2025
RYNEK GLOBALNY
więcejCX podzielone pół na pół – tylko 54% klientów zadowolonych z obsługi
przezRedakcja
7 października 2025
Pokolenie 18-34: rosnące wymagania i cyfrowa lojalność
6 października 2025
Obsługa klienta przez prywatne wiadomości i social media rośnie najszybciej
4 października 2025
RAPORTOWANIE
więcejMiędzy liczbą a emocją – jak Net Sentiment Score odkrywa prawdziwe doświadczenia klientów
przezRedakcja
7 sierpnia 2025
Forrester proponuje nową miarę: Total Experience Score
29 czerwca 2025
Co to jest FCR i dlaczego warto go monitorować?
24 stycznia 2025
Słownik obsługi klienta
VMR
(inaczej Variance-to-Mean Ratio) Współczynnik wariancji do średniej (VMR) to stosunek wariancji do średniej w próbie lub populacji. Jest to miara, która mierzy stopień zmienności w danych w…
baza wiedzy
To scentralizowana baza danych służąca do rozpowszechniania informacji i danych. Bazy wiedzy wspierają gromadzenie, organizowanie, wyszukiwanie i udostępnianie informacji. Baza taka może…
Systemy Business Intelligence
(lub BI) – narzędzia realizujące proces przekształcania danych z różnych źródeł w informacje, a informacji w wiedzę, która może być wykorzystana w podejmowaniu decyzji dot. rozwoju…
adherence to schedule
Zobacz occupancy.
reguła niedostępności
reguła stosowana podczas wszelkiego rodzaju promocji, bazująca na tym, że jak coś jest trudno dostępne to jego wartość wzrasta. Dodatkowo działa tutaj teoria reaktancji, która mówi o tym, że…
marketing bazodanowy
To strategia marketingowa, która wykorzystuje informacje o klientach i potencjalnych klientach zgromadzone w bazie danych do dostosowania działań marketingowych i komunikacji do indywidualnych…
NPS
z ang. net promotion score. NPS to syntetyczny wskaźnik kondycji naszej marki, ale w szerszym ujęciu również narzędzie kompleksowego zarządzania tą kondycją i generowania biznesowego wzrostu…
trwały nośnik
materiał (np. papier, płyta CD/DVD, pendrive, karta pamięci, dysk twardy) lub narzędzie (e-mail zapisany na twardym dysku) umożliwiające konsumentowi bądź przedsiębiorcy przechowywanie…
wskaźnik jakości doświadczeń
Wskaźnik Jakości Doświadczeń (XQI) to zaawansowane narzędzie służące do kompleksowej oceny jakości interakcji klientów z firmą na różnych etapach ich kontaktu z marką. W przeciwieństwie do…
LIFO
inaczej Last In First Out – rodzaj kolejkowania żądań odwrotny do FIFO. Założeniem obsługi jest pierszeństwo ostatniego rządania jakie wpłynęło do systemu.
Mean Time to Restore Service
(inaczej MTRS) to metryka wydajności, która odnosi się do średniego czasu, jaki zajmuje przywrócenie usługi lub systemu do pracy po wystąpieniu awarii. MTRS jest miarą czasu, jaki jest…
B2G
Wymiana produktów, usług i/lub informacji między firmą, a instytucjom i/lub agencjom rządowym.