CX podzielone pół na pół – tylko 54% klientów zadowolonych z obsługi

CX podzielone pół na pół – tylko 54% klientów zadowolonych z obsługi

Rynek obsługi klienta stoi dziś na granicy – połowa firm spełnia oczekiwania konsumentów, a druga połowa traci ich zaufanie. Raport State of Customer Experience 2025 firmy Verint pokazuje wyraźnie, że przewagę zyskają ci, którzy potrafią przekroczyć próg satysfakcji klientów.

RYNEK W POLSCE

więcej

RYNEK GLOBALNY

więcej

RAPORTOWANIE

więcej

Między liczbą a emocją – jak Net Sentiment Score odkrywa prawdziwe doświadczenia klientów

Słownik obsługi klienta

VMR

(inaczej Variance-to-Mean Ratio) Współczynnik wariancji do średniej (VMR) to stosunek wariancji do średniej w próbie lub populacji. Jest to miara, która mierzy stopień zmienności w danych w…

baza wiedzy

To scentralizowana baza danych służąca do rozpowszechniania informacji i danych. Bazy wiedzy wspierają gromadzenie, organizowanie, wyszukiwanie i udostępnianie informacji. Baza taka może…

Systemy Business Intelligence

(lub BI) – narzędzia realizujące proces przekształcania danych z różnych źródeł w informacje, a informacji w wiedzę, która może być wykorzystana w podejmowaniu decyzji dot. rozwoju…

reguła niedostępności

reguła stosowana podczas wszelkiego rodzaju promocji, bazująca na tym, że jak coś jest trudno dostępne to jego wartość wzrasta. Dodatkowo działa tutaj teoria reaktancji, która mówi o tym, że…

marketing bazodanowy

To strategia marketingowa, która wykorzystuje informacje o klientach i potencjalnych klientach zgromadzone w bazie danych do dostosowania działań marketingowych i komunikacji do indywidualnych…

NPS

z ang. net promotion score. NPS to syntetyczny wskaźnik kondycji naszej marki, ale w szerszym ujęciu również narzędzie kompleksowego zarządzania tą kondycją i generowania biznesowego wzrostu…

trwały nośnik

materiał (np. papier, płyta CD/DVD, pendrive, karta pamięci, dysk twardy) lub narzędzie (e-mail zapisany na twardym dysku) umożliwiające konsumentowi bądź przedsiębiorcy przechowywanie…

wskaźnik jakości doświadczeń

Wskaźnik Jakości Doświadczeń (XQI) to zaawansowane narzędzie służące do kompleksowej oceny jakości interakcji klientów z firmą na różnych etapach ich kontaktu z marką. W przeciwieństwie do…

LIFO

inaczej Last In First Out – rodzaj kolejkowania żądań odwrotny do FIFO. Założeniem obsługi jest pierszeństwo ostatniego rządania jakie wpłynęło do systemu.

Mean Time to Restore Service

(inaczej MTRS) to metryka wydajności, która odnosi się do średniego czasu, jaki zajmuje przywrócenie usługi lub systemu do pracy po wystąpieniu awarii. MTRS jest miarą czasu, jaki jest…

B2G

Wymiana produktów, usług i/lub informacji między firmą, a instytucjom i/lub agencjom rządowym.