Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Scoring

Pojęcie wywodzi się z marketingu internetowego (a dokładnie z marketing automation) i oznacza automatyczne przypisywanie określonej wcześniej liczby punktów za każdą zarejestrowaną interakcję Użytkownika w serwisie internetowym, usłudze elektronicznej lub innym miejscu pozwalającym na monitorowanie użytkownika.

Lead Response Time



inaczej LRT, średni czas odpowiedzi od wysłania zapytania przez klienta do chwili otrzymania przez niego odpowiedzi ze strony pytanego (najczęściej firmy/marki). LRT liczony jest w jednostkach czasu.

Panuje powszechne przekonanie, że im szybsza odpowiedź na kontakt klienta (pytanie) tym lepszy wynik finalny w postaci zadowolenia klienta, jego decyzji o zakupie etc.

Poniecznie posłuchaj programu K2 Podcast na temat LRT dostępnego tutaj.

« wróć do spisu