Wybrana kategoria
TELEMARKETERZY
31 artykułow
Felietony i filmy przygotowane przez telemarketerów skierowane do telemarketerów i specjalistów branży.
Ej, a gdzie się podziali Ci ludzie?
Kolejny film, tym razem bohaterami są konsultanci Contact Center One. Ale nad całością czuwała Paulina Kołodzińska. Cóż - my nic nie mamy do powiedzenia - może poza tym, że to trzeba zobaczyć :)
Ambasador Call Center: DK Marketing
Dzisiaj kolejny film - tym razem przygotowany przez zespół call center DK Marketing pod przewodnictwem Jakuba Grzegorczyka.
Ambasador Call Center: SITEL Polska
Ambasador Call Center zagościł także w firmie SITEL Polska. Oto konkursowy materiał przygotowany przez Konrada Czajkowskiego i Kamila Guza.
Contact center od kuchni
Świat contact center powszechnie uznawany jest jako fałszywy, a osoby w nim pracujące za desperatów, którzy nie potrafią odnaleźć się na współczesnym rynku pracy. Z punktu widzenia pracodawcy czy też osoby odpowiedzialnej za całościowy proces rekrutacyjny wygląda to zupełnie inaczej.
Nigdy w życiu!
Moja historia z Call Center zaczyna się jak każda inna. Od samych stereotypów, minusów i niekończących się historii rodem z amerykańskich filmów. Krążące opowiastki o Call Center to trochę taka brazylijska telenowela, mnóstwo niedopowiedzeń, nieoczekiwane zwroty akcji.
Inspirowany przez Contact Center
Równowaga między życiem prywatnym a zawodowym, elastyczność czasu pracy, wynagrodzenie, stabilność. Te i wiele innych kryteriów są dla nas istotne przy wyborze pracy. Nie mniej jednak mówi się, że praca powinna dawać pieniądze i satysfakcję, a już z pewnością przynajmniej jeden z tych elementów.
A miało być na chwilę…
Praca czasem z przypadku, czasem z konieczności, a czasem z ciekawości. Spotkać tu można wiele różnych osób: studentów, osoby starsze, bez doświadczenia w sprzedaży, bądź też bardzo doświadczonych konsultantów.
Ambasador Call Center: Telmon
Dzisiaj nasz kolejny pretendent do nagrody Ambasador Call Center walczy z mitami związanymi z pracą w call center.
Ech to call center…
Kto by przypuszczał, że studentka Politologii zamiast odbywać staż w Biurze Poselskim, czy popijając kawę z Prezydentem Miasta X, zacznie zdobywać swoje cenne doświadczenie na "słuchawce", w rzeczy samej to Ja.
Ambasador Call Center: PZU
Ambasador Call Center nabiera kolorów. Tym razem prezentujemy film z contact center PZU.
Rozwój w Contact Center? Trzy razy Tak!
Umiejętności miękkie, tak ważne w dzisiejszym świecie nie są przedmiotem zajęć na żadnej polskiej uczelni, stąd często używamy ich nieudolnie. Praca w Contact Center Alior Banku dała mi ich cały pakiet w postaci dedykowanych szkoleń oraz przede wszystkim rozmów z klientami.
Ambasador Call Center: Transcom
Dzisiaj prezentujemy pierwszy z filmów, które otrzymaliśmy w ramach konkursu Ambasador Call Center.
„Dziki instynkt konsultanta” – czyli jak rozbudzić w sobie BESTIE SPRZEDAŻY
Praca w call center – Milion ogłoszeń, nie to nie dla mnie. Niby dlaczego miałabym tam pracować? Mija…
Po drugiej stronie lustra
Wiele osób, które zaczęło pracę w call center, nie miało tego w planach. Bądźmy ze sobą szczerzy – kto z nas, będąc dzieckiem, marzył o zostaniu konsultantem telefonicznym?
Jesteśmy pierwszą linią frontu
Na pewno każdy, kto choć chwilę pracował na “słuchawce” mógłby przytoczyć od razu kilka podobnych dialogów, i właśnie między innymi za to lubię tą robotę. Możemy się nie znać, pracować w różnych firmach, różnych projektach, ale łączy nas specyficzna więź podobnych doświadczeń.
50 twarzy call center
Na dźwięk słowa call center ludzie reagują różnie. Jednym się nóż w kieszeni otwiera, inni się uśmiechają, ktoś tam się wstydzi jak ma się przyznać gdzie pracuje itp.
Konsultant kilka lat później, czyli bilans zysków i strat
Gdyby kilka lat temu, zanim zaczęłam moją przygodę z Call Center, ktoś opowiedział mi, jak wygląda świat na infolinii, gdybym wygooglowała to, co teraz już z dystansem czytam w internecie, pewnie nie zdecydowałabym się na podjęcie tej pracy.
O tym nie dowiesz się na szkoleniu!
Są chwile, gdy dopadają nas rozmaite wątpliwości. Głos słyszany przez słuchawkę pobudza wyobraźnię, a my na tej tylko podstawie mamy zbudować sobie obraz osoby i nie zawsze jesteśmy w stanie dobrze ocenić rozmówcę.
Za kurtyną Call Center
Każdy telemarketer powinien sobie uświadomić, co tak naprawdę sprzedaje. Jeśli chodzi o branżę kurierską należy pamiętać, że obiektem sprzedaży nie jest tylko sama usługa polegająca na przepływie przesyłki z jednego miejsca do drugiego, ale również cała otoczka wokół tej usługi.
Zaczęłam słuchać innych
„Co wy sobie myślicie?! Przecież jestem waszym długim abonamentem!”, „Nie, nic nie poczebuje!”, „Na emalię proszę to wszystko…