Ej, a gdzie się podziali Ci ludzie?

Kolejny film, tym razem bohaterami są konsultanci Contact Center One. Ale nad całością czuwała Paulina Kołodzińska. Cóż – my nic nie mamy do powiedzenia – może poza tym, że to trzeba zobaczyć 🙂

ACC_TOPKolejny film, tym razem bohaterami są konsultanci Contact Center[1] One. Ale nad całością czuwała Paulina Kołodzińska. Cóż – my nic nie mamy do powiedzenia – może poza tym, że to trzeba zobaczyć 🙂

 

 

 

 

W Contact Center One stawiamy na współpracę, a naszym mottem jest “Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego”, dlatego w nagraniu brała udział ekipa z dwóch oddziałów: Opole i Częstochowa, a całość zmontowała nasza trenerka główna Paulina Kołodzińska!

ccone_logoPaulina Kołodzińska
W branży od ponad 6ciu lat.  Charakterystyczne cechy: poczucie humoru, cięta riposta, głowa pełna refleksji, analiza otoczenia.  Lubi: ludzi z podobnym poczuciem humoru, rozwój osobisty, ciekawostki naukowe, przyrodę, zwierzęta, psychologię, ostatnio polubiła podróże, uwielbia szybką jazdę samochodem.  Co robi w pracy? Szkoli, uczy, czasem kogoś rozbawi, wymyśla dużo kreatywnych rozwiązań, które usprawniają pracę i procesy.

 

ACC_BOTT

[totalpoll id=”18779″]
Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *