OUTSOURCING Transcom z tytułem Lidera w trzech kluczowych kategoriach oceny CX wg. NelsonHall przezRedakcja3 grudnia 2025
OUTSOURCING STRATEGIE I INWESTYCJE Rynek outsourcingu CC wart blisko 200 mld dolarów w 2032 r. Polska beneficjentem zmian przezRedakcja3 grudnia 2025
AKTUALNOŚCI OUTSOURCING Transcom finalizuje kluczową restrukturyzację zadłużenia przezRedakcja2 grudnia 2025
BADANIA / POLSKA OUTSOURCING Ewolucja czy rewolucja? Polskie contact center w dobie AI i rosnących kosztów przezRedakcja26 listopada 2025
AKTUALNOŚCI OUTSOURCING W amerykańskim kongresie projekt ustawy ograniczającej swobodę call center przezRedakcja21 listopada 2025
AUTOMATYZACJA OUTSOURCING Armatis Polska centrum rozwoju AI dla grupy Armatis przezRedakcja2 listopada 2025
OUTSOURCING PRAWO Policja zlikwidowała fałszywe „call center” w Warszawie przezRedakcja4 października 2025
OUTSOURCING Rebranding w Grupie Arteria. Pion Contact Center z nową strategią komunikacji – Arteria Customer Experience przezRedakcja17 września 2025
OUTSOURCING Printemps stawia na Armatis i agentów AI w zdalnej obsłudze klienta przezRedakcja3 września 2025
OUTSOURCING Foundever rozszerza działalność w Gdańsku – 150 nowych miejsc pracy przezRedakcja15 sierpnia 2025
OUTSOURCING Lockus z nowym logo w ramach ujednolicenia identyfikacji wizualnej przezRedakcja12 sierpnia 2025
OUTSOURCING Spadek zysku Teleaudio Dwa mimo wzrostu przychodów ze sprzedaży przezRedakcja3 sierpnia 2025
OUTSOURCING Koniec całodobowej infolinii kolejowej 19 757. Netia zamyka ważny kanał kontaktu z pasażerami przezRedakcja31 lipca 2025
ADMINISTRACJA PUBLICZNA OUTSOURCING Konsorcjum z Grupy Arteria ponownie wygrywa przetarg na obsługę infolinii PARP przezRedakcja24 lipca 2025
OUTSOURCING Rynek outsourcingu contact centre w Wielkiej Brytanii: ewolucja zamiast ekspansji przezRedakcja16 lipca 2025