OUTSOURCING PRAWO Policja zlikwidowała fałszywe „call center” w Warszawie przezRedakcja4 października 2025
OUTSOURCING Rebranding w Grupie Arteria. Pion Contact Center z nową strategią komunikacji – Arteria Customer Experience przezRedakcja17 września 2025
OUTSOURCING Printemps stawia na Armatis i agentów AI w zdalnej obsłudze klienta przezRedakcja3 września 2025
OUTSOURCING Foundever rozszerza działalność w Gdańsku – 150 nowych miejsc pracy przezRedakcja15 sierpnia 2025
OUTSOURCING Lockus z nowym logo w ramach ujednolicenia identyfikacji wizualnej przezRedakcja12 sierpnia 2025
OUTSOURCING Spadek zysku Teleaudio Dwa mimo wzrostu przychodów ze sprzedaży przezRedakcja3 sierpnia 2025
OUTSOURCING Koniec całodobowej infolinii kolejowej 19 757. Netia zamyka ważny kanał kontaktu z pasażerami przezRedakcja31 lipca 2025
ADMINISTRACJA PUBLICZNA OUTSOURCING Konsorcjum z Grupy Arteria ponownie wygrywa przetarg na obsługę infolinii PARP przezRedakcja24 lipca 2025
OUTSOURCING Rynek outsourcingu contact centre w Wielkiej Brytanii: ewolucja zamiast ekspansji przezRedakcja16 lipca 2025
OUTSOURCING STRATEGIE I INWESTYCJE Teleperformance ogłasza strategię „Future Forward” przezRedakcja29 czerwca 2025
OUTSOURCING STRATEGIE I INWESTYCJE Teleperformance skupuje własne akcje – plan wykupu o wartości 100 milionów euro przezRedakcja28 czerwca 2025
BADANIA / ZAGRANICA OUTSOURCING USA: telefon wciąż na pierwszym miejscu w obsłudze klienta przezRedakcja14 maja 2025
OUTSOURCING Teleperformance India stawia na AI wspierającą ludzi: pierwsze efekty współpracy z Sanas przezRedakcja8 maja 2025
OUTSOURCING Sąd: Nieprawidłowości przy przetargu na infolinię PKP Intercity przezRedakcja26 marca 2025