Telemarketer pracuje prawie 7,5 godziny na wielkanocny koszyk

Nie najlepiej o branży call center świadczą ostatnio zaprezentowane przez firmę Sedlak & Sedlak dane dotyczące wielkanocnego koszyka.

Nie najlepiej o branży call center[1] świadczą ostatnio zaprezentowane przez firmę Sedlak & Sedlak dane dotyczące wielkanocnego koszyka. Pracownik call center na podstawowe produkty z niego musi pracować prawie 7,5 godziny, podczas gdy osoba zarabiającą średnią krajową potrzebuje  4 godziny i 40 minut. Ci, którzy zarabiają najniższa krajową muszą jednak pracować dłużej niż konsultant call center – średnio  9,5 godziny.

 

Sedlak&Sedlak przyjęła na podstawie danych GUS, że średnia wartość koszyka w tym roku to 77,14 zł. Aby zarobić na zakup produktów wchodzących w skład koszyka najkrócej musi pracować programista Java – tylko 2 godziny i 52 minuty. O 2 minuty więcej – kierownik budowy. Główna księgowa potrzebuje na to 3 godziny i 9 minut. Doradca finansowy 5 godzin i 10 minut,  Spawacz – 6 godzin i 1 minutę. 45 minut dłużej od spawacza na koszyk pracuje ślusarz. Konsultant call center – 7 godzin 27 minut. Konsultant średnio zarabia więc 10,35 zł brutto na godzinę.

 

Pracownik zarabiający najniższą krajową musi poświęcić aż  9 godzin i 34 minuty swojej pracy, by zarobić wielkanocny koszyk. Oznacza to, że zarabia 8,06 zł brutto na godzinę.

 

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *