Zendesk przejmuje Local Measure

Zendesk ogłosił podpisanie umowy przejęcia firmy Local Measure, dostawcy rozwiązań Contact Center[1] as a Service (CCaaS) i zaawansowanych usług głosowych oraz długoterminowego partnera AWS. Przeprowadzenie transakcji nastąpi zgodnie z australijskim prawem, a jej finalizacja planowana jest na maj 2025 roku, po uzyskaniu odpowiednich zgód akcjonariuszy, organów regulacyjnych i sądu.

Wzmocnienie kompetencji Zendesk w obszarze AI i rozwiązań głosowych

Przeęjęcie Local Measure pozwoli Zendesk na przyspieszenie rozwoju swoich możliwości w zakresie sztucznej inteligencji (AI) w kanałach głosowych, rozszerzenie obecności na bardziej złożone środowiska obsługi klienta oraz wzmocnienie integracji z Amazon Connect, chmurowym centrum kontaktowym AWS.

– Dzięki przejęciu Local Measure przyspieszamy nasze możliwości dostarczania w pełni zintegrowanego, opartego na sztucznej inteligencji rozwiązania głosowego, łączącego siłę platformy Zendesk z elastycznością, bezpieczeństwem i skalowalnością Amazon Connect. Ten krok pozwala nam przewodzić w kolejnej generacji usług opartych na AI – podkreślił Tom Eggemeier, CEO Zendesk.

Zaawansowane technologie Local Measure

Technologia Local Measure wspiera obsługę klienta o dużej skali poprzez automatyzację napędzaną AI, zaawansowane kierowanie połączeń oraz zintegrowane operacje obsługi i sprzedaży. Jonathan Barouch, CEO Local Measure, podkreślił, że współpraca z Zendesk w nowej formie oznacza szybsze wdrożenia, mniejszą złożoność i innowacyjne podejście chmurowe, oferując alternatywę dla tradycyjnych dostawców contact center.

– Razem możemy dostarczyć klientom to, co najlepsze z obu światów – wiodące na rynku rozwiązania Zendesk oparte na AI oraz głęboką ekspertyzę Local Measure w zakresie technologii głosowych i contact center – dodał Barouch.

Pogłębienie współpracy z AWS

Przeęjęcie Local Measure wzmacnia również relacje Zendesk z AWS, umożliwiając rozwój zaawansowanej automatyzacji i skalowalnych rozwiązań obsługi klienta.
– Cieszymy się na współpracę z Zendesk i Local Measure w celu odblokowania nowych możliwości dla firm korzystających z Amazon Connect, pomagając im poprawić doświadczenie klienta i działać szybciej, inteligentniej i bardziej efektywnie – podkreśliła Colleen Aubrey, wiceprezes AWS.

Znaczenie transakcji dla rynku

Transakcja ta może mieć istotny wpływ na rynek contact center, oferując firmom bardziej zintegrowane i inteligentne rozwiązania głosowe, które łączą możliwości AI z chmurową infrastrukturą AWS. Dzięki temu Zendesk staje się bardziej konkurencyjnym graczem w obszarze nowoczesnej obsługi klienta, proponując alternatywę dla tradycyjnych dostawców call center[2].

Finalizacja przejęcia planowana jest na maj 2025 roku, pod warunkiem uzyskania wszystkich wymaganych zgód regulacyjnych.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *