– Działania Teleperformance w zakresie rozwiązywania problemów społecznych i kontynuowanie umacniania etycznego podejmowania decyzji w całej organizacji potwierdzają jej zaangażowanie w znaczącą odpowiedzialność społeczną korporacji (CSR) – powiedział Fran McNulty, główny oceniający certyfikacji w Verego. – Dzięki sprostaniu wyzwaniu wdrożenia polityk CSR w globalnym biznesie, Teleperformance ma znaczącą szansę na osiągnięcie pozytywnych skutków, które postawią je na czele swojej branży.
Certyfikacja SRS na poziomie przedsiębiorstwa opiera się na 6-miesięcznej ocenie globalnie zróżnicowanych operacji Teleperformance, obejmującej 26 lokalizacji. Ocena Verego zawiera przegląd ponad 100 materiałów korporacyjnych i na poziomie poszczególnych lokalizacji dotyczących działalności CSR firmy, polityk i procedur. Ankiety wypełnione przez 10% pracowników w każdej nowo ocenianej lokalizacji oraz audyt w miejscu pracy, który śledzi zgodność z podejściami CSR w Teleperformance.