CCIG ze złotem na European Contact Centre & Customer Service Awards 2023

W świecie obsługi klienta rozbrzmiewają oklaski dla Grupy CCIG, która właśnie ogłosiła zdobycie złotej nagrody w prestiżowym konkursie European Contact Centre & Customer Service Awards 2023, często określanym mianem “Oscarów branży Contact Center[1]”. Firma wyraziła ogromną radość, dzieląc się wiadomością o swoim triumfie w kategorii “Największy wpływ na środowisko, społeczeństwo i ład korporacyjny (ESG)“.

Jest to szczególnie ważne osiągnięcie, ponieważ była to pierwsza okazja, podczas której CCIG wzięło udział w ceremonii wręczenia nagród ECCCSA. Fakt, że firma została wyróżniona w tak istotnej kategorii, podkreśla jej zaangażowanie w praktyki zrównoważone i odpowiedzialne społecznie.

Podziękowania skierowano do wszystkich, którzy przyczynili się do tego sukcesu, ze szczególnym uwzględnieniem zespołu CCIG na Ukrainie. Ich praca w obliczu wyzwań wojennych została szczególnie doceniona za wytrwałość i poświęcenie.

Eduard Lakhno, dyrektor regionalny CCIG Ukraine, nie krył dumy z osiągnięć zespołu. Jego podziękowania za pracę zespołową i wysiłek, które zawsze przynoszą wyniki, podkreślają wartość współpracy i zaangażowania wszystkich współpracowników.

Tego typu nagroda ma nie tylko duże znaczenie dla samej firmy, ale stanowi też ważny symbol dla całej branży, pokazując, że ciężka praca i zaangażowanie w odpowiedzialność korporacyjną są drogą do międzynarodowego uznania i sukcesu.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *