Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

speaker recognition

(inaczej voiceprint) to biometryczna technika identyfikacji osoby poprzez analizę jej charakterystycznych cech głosu, takich jak ton, tempo, intonacja, dykcja, czy też inne właściwości akustyczne. Technologia ta działa na podobnej zasadzie jak odciski palców, czy DNA, pozwalając na stworzenie unikalnego profilu mówcy, który może być użyty do identyfikacji, weryfikacji lub autoryzacji danej osoby. Voiceprint stosowany jest między innymi w systemach bezpieczeństwa, bankowości elektronicznej, czy centach obsługi klienta, a także w wywiadzie i służbach specjalnych.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Thomas Mackenbrock, dyrektor generalny Majorel kończy swoją misję w TP w maju br.

Teleperformance poinformował, że dyrektor generalny przejętego w ub. roku Majorel – Thomas Mackenbrock – odejdzie z organizacji w maju tego roku. Do tego czas będzie on wspierał proces integracji Majorel z Teleperformance.

– Chcę osobiście podziękować Thomasowi za jego znaczące poświęcenie i wkład. – mówi Daniel Julien, prezes i dyrektor generalny Teleperformance – Pod silnym przywództwem Thomasa przychody netto Majorel wzrosły do około 2 080 mln euro i EBITDA operacyjna do 369 mln euro w 2022 r., co oznacza wzrost odpowiednio o +55% i +85% w porównaniu z 2020 r. Jego fundamentalna praca nad dotychczasową integracją wspiera nasze pozycjonowanie na przyszły wzrost i realizację naszego planu synergii, który nadal potwierdzamy na wysokim końcu naszego początkowego zakresu docelowego. W imieniu Teleperformance i własnym życzę Thomasowi wszystkiego najlepszego we wszystkich jego przyszłych przedsięwzięciach, zarówno zawodowych, jak i osobistych.

– Po dokładnym przemyśleniu, zdecydowałem się wkroczyć w nowy rozdział. Wyrażam szczerą wdzięczność Danielowi, Bhupenderowi i całemu zespołowi Teleperformance za ich wsparcie i zaufanie. – mówi Thomas Mackenbrock, były dyrektor generalny Majorel. – Jestem również głęboko wdzięczny wszystkim moim kolegom za naszą wyjątkową współpracę w ciągu ostatnich lat. Integracja Majorel z rodziną Teleperformance jest w toku i będę nadal aktywnie ją wspierać. Jestem przekonany, że przyszły sukces nowego Teleperformance jest w rękach solidnego zespołu profesjonalistów.

Kierownictwo Teleperformance przedstawia się teraz następująco:

  • Daniel Julien: prezes i dyrektor generalny
  • Bhupender Singh: zastępca dyrektora generalnego i dyrektor generalny ds. usług podstawowych
  • Scott Klein: dyrektor generalny ds. usług specjalistycznych
  • Olivier Rigaudy: zastępca dyrektora generalnego i globalny dyrektor finansowy
  • Teri O’Brien: globalny dyrektor ds. prawnych i zgodności z przepisami

Moulay Hafid Elalamy (były główny akcjonariusz Majorel) dołączy do rady dyrektorów 6 marca 2024 r. Zastąpi on Bernarda Canettiego. Jak informuje Teleperformance, to jasny sygnał dla długoterminowego zaufania i zaangażowania byłych akcjonariuszy Majorel w integrację i przyszły sukces spółki.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

D&L Contact Center w SMB

Spółka D&L Contact Center - Uchwałą Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB - 23 września została przyjęta w poczet członków wspierających Stowarzyszenie.
Czytaj więcej

Francuskie firmy energetyczne przygotowują działy obsługi na zimę

Jako że mamy lato, to widmo monstrualnych rachunków za prąd i ogrzewanie w sezonie zimowym wydaje się obecnie bardzo odległe. Jednak są kraje, jak Francja, gdzie ten czas postanowiono wykorzystać na przygotowanie się do kolejnej fali podwyżek i radzenia sobie z frustracją i strachem klientów w centrach obsługi.
Czytaj więcej

Teleperformance z certyfikatem SRS od Verego

Teleperformance, wiodący na świecie dostawca usług biznesowych w cyfrowym świecie, ogłosił dziś otrzymanie po raz dziesiąty z rzędu certyfikatu Social Responsibility Standard (SRS) przyznanego przez Verego za odpowiedzialność społeczną przedsiębiorstw. Po raz kolejny wyniki certyfikacji firmy były jednymi z najwyższych we wszystkich pięciu kategoriach w branży.
Czytaj więcej

Multikino uruchomiło infolinię

Obsługą infolinii zajmować się będą dwa call center: Contact Center należące do Arterii S.A. oraz Call and More z Kielc. Infolinia zajmować się będzie udzielaniem pomocy w zakresie rezerwacji biletów na seans z bieżącego repertuaru 20 kin (Multikino ma ich jednak 32). Ponadto zespół informuje o aktualnych ofertach, akcjach specjalnych czy promocjach cenowych.