Gdańskie szpitale działające pod nazwą Copernicus już wkrótce przejdą metamorfozę w telefonicznej rejestracji pacjentów.
Dzwoniąc do dowolnej przychodni czy szpitala będzie można zarejestrować się do np. Centrum Onkologicznego. Wkrótce uruchomione zostanie profesjonalne wewnętrzne call center[1] – aktualnie poszukiwane są rozwiązania technologiczne umożliwiające organizację telefonicznego centrum rejestracji.
Copernicus zastanawia się nad zleceniem prowadzenia centrum telefonicznej rejestracji zewnętrznemu podmiotowi.
Dariusz Kostrzewa, prezes Copernicusa chce zwiększyć ilość odbieranych połączeń telefonicznych. Posiadana przez poszczególne przychodnie i szpitale łącze telekomunikacyjne są niewystarczające, a czas oczekiwania na połączenie jest aktualnie bardzo długi. Zdaniem Kostrzewy – winna jest właśnie przepustowość[2] posiadanych łączy.
Na razie nie zapadła jeszcze ostateczna decyzja, czy tradycyjna rejestracja telefoniczna zostanie zastąpiona przez zewnętrzną firmę. Jeśli by do tego doszło, to pracę może stracić część rejestratorek w przychodniach. Spore więc szansę mają te firmy, które przejmą już pracujący w szpitalu personel.
Ja korzystam z medycznarejestracja.pl Zatrudnienie zewnetrznej firmy dziala prawidlowo, pacjenci chwala sobie takie rozwiazanie bo jest dobrze zorganizowane.