Kłos dyrektorem ds. sprzedaży i obsługi klienta w Providencie

Agnieszka Kłos objęła stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta w Provident Polska. Będzie odpowiadała za zarządzanie siecią sprzedaży i procesy związane z obsługą klienta.

Agnieszka Kłos objęła stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta w Provident Polska. Będzie odpowiadała za zarządzanie siecią sprzedaży i procesy związane z obsługą klienta.

Agnieszka Kłos dotychczas pełniła funkcję Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu. Do jej zadań należała realizacja strategicznych projektów biznesowych oraz nawiązywanie relacji z partnerami zewnętrznymi.

Nową rolę objęła od 1 lipca br. Na tym stanowisku zastąpiła Tonego Burrowsa. Agnieszka Kłos odpowiadać będzie za kreowanie strategii handlowej oraz tworzenie i wdrażanie wysokich standardów jakości obsługi klientów. Wciąż w jej kompetencjach pozostaną także działania z zakresu budowania partnerstwa oraz sojuszy strategicznych.

Agnieszka Kłos pracę w Provident Polska rozpoczęła w 2007 roku. Przez 7 lat była odpowiedzialna za zarządzanie działem finansów. Po objęciu stanowiska Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu w jej kompetencjach było poszukiwanie możliwości w obszarze przejęć, budowanie partnerstwa i sojuszy strategicznych, rozwijanie kanału brokerskiego oraz realizacja benefitów strategicznych.

Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobyła w firmie Ernst & Young Audit Sp. z o.o., z którą była związana przez ponad 8 lat, a także w angielskiej firmie Greig Middleton zajmującej się doradztwem i usługami maklerskimi. Jest absolwentką Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, posiada kompetencje biegłego rewidenta i FCCA.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Prosty język w Energa Obrót

Energa Obrót już od ponad dwóch lat używa w komunikacji standardów prostego języka. Bo przekaz, który wypływa z organizacji, powinien…
Czytaj więcej

Provident Polska z certyfikatem EN 15838

Lider sektora pożyczek gotówkowych w Polsce – firma Provident Polska od dzisiaj może pochwalić się certyfikatem EN 15838 przez SGS Polska. Dzięki temu Provident posiada – jako pierwsza firma pożyczkowa certyfikat zgodności z europejską normą jakośći zarządzania dla Customer Contact Center.
Czytaj więcej

To klient chce digitalizacji bankowości

Digitalizacja to priorytet polskiego sektora bankowego. Pod względem dojrzałości cyfrowej, zarówno w kanale mobilnym, jak i online, polskie banki plasują się w europejskiej czołówce. Rywalizacja z fintechami sprawia, że aby utrzymać klientów, muszą inwestować w nowe technologie. W niedalekiej przyszłości bankiem dla klienta stanie się telefon komórkowy, a oferta mobilna będzie poszerzona o bardziej skomplikowane produkty. Digitalizacja następuje także w obszarze bezpieczeństwa. Przyszłością logowania jest biometria.