Biedronka otwiera swój e-sklep spożywczy

Sieć sklepów Biedronka należąca do Jeronimo Martins Polska stawia kolejne kroki w e-commerce. Firma dzisiaj ogłosiła, że uruchamia swój e-sklep spożywczy, w którym znajdziemy aż 4 tysiące produktów.

Biedronka stawia na lepszą obsługę klienta i otwiera nowe kanały dokonywania zakupów. Najnowsze e-sklep ma umożliwić konsumentom zamawianie swoich ulubionych produktów spożywczych, drogeryjnych prosto pod drzwi własnego domu.

Sklep w ramach usług e-commerce, będzie współpracował z firmą Glovo. Klienci sieci za pomocą strony internetowej od teraz otrzymają wiele nowych korzyści, które wcześniej nie były dostępne online. Dlatego od teraz będą się oni mogli cieszyć promocjami na poszczególne produkty tak jak w sklepach stacjonarnych.

Nowości w e-sklepie Biedronka

Wirtualny sklep w swoim asortymencie, będzie posiadał około 300 produktów nabiałowych, 150 produktów mięsnych, 70 rodzajów pieczywa i 160 dań gotowych. Łączna liczba oferowanych produktów ma wynieść aż 4 tys. Jednakże w e-sklepie Biedronka nie znajdziemy produktów wyłączonych ustawowo z możliwości sprzedaży online takich jak: papierosy czy alkohol. 

Zakupów można dokonywać bez logowania jako gość sklepu, ale zdecydowanie korzystniej zalogować się własną kartą Moja Biedronka. Dzięki czemu skorzystamy z wyjątkowo niskich cen oraz wielu promocyjnych okazji zakupowych znanych ze sklepów stacjonarnych i dostępnych tylko dla użytkowników kart Moja Biedronka. Pozwoli nam na to dość unikalne rozwiązanie – wydajny silnik promocyjny, z którym został zintegrowany sklep internetowy. – zaznacza Dominik Prus-Wiśniowski, menedżer ds. projektów cyfrowych Biedronka. 

W samym e-sklepie będziemy mogli zapłacić online m.in. kartami VISA, Mastercard, Maestro, a także BLIK, PayU i ApplePay. Usługa ma być dostępna w aż 70 miastach na terenie całego kraju takich jak: Warszawa, Gdynia, Wrocław, Rzeszów, Skierniewice i Koszalin.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *