Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB oraz Wydział Zarządzania UW rozpoczynają kolejną edycję kursu menedżerskiego dla branży CC. Projekt realizowany od 2018 roku przeszedł delikatną zmianę – w nowej nazwie i programie kursu mocniej podkreślono aspekt rozwoju kompetencji budowy pozytywnych doświadczeń klienta (CX[1]), który jest równie ważny, jak ten związany z zarządzaniem zasobami CC.
Kurs to jedyny na rynku, kompleksowy program rozwoju kompetencji i postaw menedżerskich dostosowany do specyfiki zdalnej komunikacji z klientami. Wszystkie zajęcia mają bardzo praktyczny charakter i są osadzone w wymaganiach branży CC. Zajęcia prowadzi kadra naukowa Wydziału Zarządzania UW oraz top menedżerowie i trenerzy branży CC. Kurs obejmuje 200 godzin warsztatów i case studies i gwarantuje uczestnikom kilkumiesięczną naukę poprzez intensywny kontakt z ekspertami branży oraz przedstawicielami innych firm.
Ten unikatowy na skalę europejską program oferuje:
- Rozwój kompetencji i postaw w zakresie zarządzania procesami CX i zasobami CC.
- Zdobycie certyfikatu w zakresie zarządzania CC i CX .
- Wymianę doświadczeń z ekspertami i menedżerami z całej Polski.
- Praktyczne warsztaty i case study prowadzone przez liderów branży.
- Dostęp do wiedzy i inspiracji od top menedżerów branży.
- Unikalny zestaw wykładowców – ekspertów z Uniwersytetu Warszawskiego i praktyków z wieloletnim doświadczeniem.
– Podstawowym celem Studium jest kształcenie kadry menedżerskiej CC na najwyższym poziomie. Stworzyliśmy ten kurs, aby podnosić standardy zdalnej obsługi klienta na polskim rynku. Współpraca SMB z Wydziałem Zarządzania UW – najlepszą uczelnią wyższą w kraju, pozwoliła stworzyć jedyny na rynku kurs menedżerski dla branży CC/CX. Studium wyróżnia się również na tle wewnętrznych programów rozwojowych, oferując możliwość wymiany doświadczeń nie tylko w ramach własnej organizacji, ale także między menedżerami z różnych firm. Niezależnie od wcześniejszego doświadczenia kierowniczego absolwenci Studium stają się świadomymi menedżerami skutecznie zarządzającymi ludźmi, efektywnie budującymi procesy obsługi klienta i realnymi partnerami dla najwyższego kierownictwa jednostek CC. – mówi Marcin Sosnowski, Dyrektor Zarządzający SMB i twórca programu Studium.
Najbliższa edycja kursu rozpoczyna się 29 listopada i potrwa do czerwca 2025 r. Rekrutacja na edycję 2024/2025 trwa do 28 listopada 2024 r.
Najważniejsze informacje o programie i formularz zgłoszeniowy dostępne są na: www.studium-cc.smb.pl/rekrutacja