W wyniku strategicznego partnerstwa z firmą Sanas oraz po zaobserwowaniu rzeczywistego wpływu działania platformy do natychmiastowego rozumienia mowy, Transcom ogłasza integrację z technologią tłumaczenia akcentu Sanas w operacjach swoich klientów w Indiach. Tym samym wykazując swoje zaangażowanie w innowacje i sukces klientów, Transcom w pełni pokryje koszty tej transformacyjnej technologii, zapewniając niespotykaną dotąd klarowność komunikacji bez dodatkowych wydatków dla swoich partnerów biznesowych.
Indie od dawna są globalnym centrum usług z zakresu doświadczenia klienta (CX[1]), cenionym za wysoką jakość oraz efektywność kosztową. Jednak różnice w akcentach stanowiły dotychczas wyzwanie, prowadząc czasem do luk komunikacyjnych i frustracji zarówno po stronie klientów, jak i konsultantów. Aby temu zaradzić, Transcom wdraża technologię tłumaczenia akcentu Sanas, umożliwiając swoim klientom płynną komunikację przy jednoczesnym wykorzystaniu światowej klasy talentów CX dostępnych w Indiach.
– Wiemy, że skuteczna komunikacja to fundament doskonałej obsługi klienta – mówi Brian Johnson, CEO Transcom. – Integrując technologię tłumaczenia akcentu Sanas w naszych operacjach w Indiach i przejmując jej koszty, podejmujemy zdecydowane działania na rzecz eliminacji barier językowych i podnoszenia standardów CX dla naszych klientów. Dzięki temu rozwiązaniu każda interakcja z klientem staje się bardziej klarowna i płynna, co przekłada się na szybsze rozwiązywanie problemów oraz budowanie głębszych relacji. I dodaje – W Transcom naszą największą wartością są ludzie. Technologia Sanas nie tylko poprawia jakość komunikacji z klientami, ale także redukuje stres naszych pracowników, tworząc bardziej pozytywne i efektywne środowisko pracy. To rozwiązanie, które przynosi korzyści wszystkim zaangażowanym stronom.
Dzięki tej decyzji Transcom umacnia swoją pozycję lidera w dostarczaniu najwyższej jakości rozwiązań CX, łącząc przystępność kosztową, skalowalność oraz wyjątkową klarowność komunikacji. Wdrażając technologię tłumaczenia akcentu Sanas, firma umożliwia swoim klientom pełne wykorzystanie potencjału indyjskich ekspertów CX, jednocześnie eliminując tradycyjne wyzwania komunikacyjne.
Adaptacja rozwiązania Sanas przez Transcom stanowi znaczący krok naprzód w misji redefiniowania doświadczenia klienta poprzez innowacje, czyniąc klarowną i efektywną komunikację integralną częścią każdej interakcji.