Spółka Medallia, Inc. ogłosiła powołanie Marka Bishofa na stanowisko przewodniczącego i dyrektora generalnego. Bishof, który posiada ponad 40-letnie doświadczenie w prowadzeniu zarówno prywatnych, jak i publicznych firm technologicznych, zastępuje na tym stanowisku Mike’a Lippsa. Lipps, będący Partnerem Operacyjnym Thoma Bravo, pozostanie w zarządzie Medallia.
W swojej karierze Bishof zajmował kluczowe stanowiska w czołowych firmach technologicznych. Był m.in. dyrektorem ds. biznesowych w Qualtrics oraz prezesem Clarabridge, gdzie przyczynił się do przekształcenia tej firmy z analitycznego biznesu opartego na analizie tekstów klientów w lidera w dziedzinie konwersacyjnej sztucznej inteligencji. Doświadczenie zdobyte w takich organizacjach jak IBM, Flexera Software czy Deloitte Consulting pozwala mu na wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań i efektywne zarządzanie zespołami.
– Jestem zaszczycony, że mogę stanąć na czele Medallia – firmy, która jest prawdziwym pionierem w gromadzeniu i analizie danych doświadczeń klientów oraz pracowników – powiedział Bishof. – Z pomocą inwestora takiego jak Thoma Bravo, mamy ogromne możliwości, by przyspieszyć wzrost firmy i wzmocnić naszą pozycję lidera na rynku.
Nowe kierownictwo i strategiczna wizja
Obok Marka Bishofa do zarządu Medallia dołączyło kilku nowych liderów. Sid Banerjee, założyciel Clarabridge, został mianowany dyrektorem ds. strategii i będzie odpowiedzialny za rozwój innowacji w obszarze sztucznej inteligencji. W skład nowego zespołu kierowniczego weszli także:
- Bas Brukx jako dyrektor finansowy (CFO), wcześniej związany z Therapy Brands i Clarabridge.
- Ram Ramachandran jako dyrektor ds. transformacji (CTO), wcześniej prezes CareJourney i były CTO Clarabridge.
- Karl Knoll jako radca prawny, wcześniej pełniący tę funkcję w Clarabridge.
- Jamie Hunter jako szefowa sztabu i szefowa ds. rozwoju korporacyjnego, z doświadczeniem w Emburse.
Mark Bishof podkreślił, że jednym z priorytetów firmy będzie przyspieszenie przejścia klientów od tradycyjnych badań doświadczeń (CX[1]) do rozwiązań opartych na konwersacyjnej sztucznej inteligencji i automatyzacji. – Naszym celem jest umożliwienie naszym klientom bardziej efektywnego konkurowania na rynku i zwiększenia ich udziału w rynku dzięki innowacyjnym rozwiązaniom – powiedział Bishof.
Inwestycje w innowacje i przyszłość
Medallia, wspierana przez Thoma Bravo, planuje kontynuować swoją transformację, koncentrując się na wdrażaniu technologii AI w obsłudze klientów i analizie danych. Orlando Bravo, założyciel i partner zarządzający Thoma Bravo, wyraził optymizm co do przyszłości firmy pod kierownictwem Bishofa. „Sektor, w którym działa Medallia, jest gotowy na transformację. Widzimy ogromne możliwości rozwoju firmy i z niecierpliwością czekamy na jej kolejne kroki,” powiedział Bravo.
Mike Lipps, ustępujący CEO, również wyraził pełne wsparcie dla swojego następcy.
– Mark jest liderem z udokumentowanymi sukcesami w przekraczaniu ambitnych celów i radzeniu sobie z wyzwaniami. Jego wizja idealnie wpisuje się w kolejną fazę rozwoju Medallia.
Pod wodzą Bishofa Medallia zamierza umocnić swoją pozycję lidera w obszarze doświadczeń klientów, jednocześnie rozwijając innowacyjne narzędzia, które pozwolą organizacjom na lepsze zrozumienie potrzeb klientów i pracowników.