Zenarate z nagrodą CCW Exellence Awards

Zenarate zdobywa tytuł Technologii Przełomowej Roku na CCW Excellence Awards 2024

To wyróżnienie ma na celu podnoszenie standardów w branży centrów kontaktowych, nagradzając najbardziej innowacyjne firmy i najlepszych wykonawców za ich wyjątkowe osiągnięcia, nowatorskie pomysły, kreatywność i doskonałość we wszystkich aspektach działalności centrów kontaktowych.

Platforma Zenarate AI Coach, oferująca oparte na umiejętnościach symulacje szkoleniowe, zrewolucjonizowała metody szkoleniowe i praktyki rozwojowe dla agentów centrów kontaktowych na całym świecie. Dzięki tej technologii agenci są szkoleni od momentu wdrożenia aż po ocenę na żywo i ciągłe doskonalenie, co prowadzi do poprawy kluczowych wskaźników takich jak CSAT[1] (Customer Satisfaction), szybkość nabywania umiejętności, retencja agentów i wiele innych.

– Gratulacje dla całego zespołu Zenarate za to ekscytujące wyróżnienie. Jak zawsze, jest to odzwierciedlenie poświęcenia i ciężkiej pracy, którą wszyscy włożyli w naszą platformę AI Coach – powiedział Brian Tuite, współzałożyciel i CEO Zenarate. – Ważne jest również podziękowanie naszym setkom klientów korporacyjnych, którzy byli integralną częścią naszego rozwoju i kluczowym partnerem w rozwoju naszej platformy.

Tegoroczne nagrody wskazują na to, jak bardzo wytrwałość, odporność na zmieniające się warunki i chęć stałej pracy nad utrzymaniem ciągłości operacyjnej projektów jest ważna. Każdy zwycięzca pokazał nieustanne dążenie do doskonałości, które pokazuje to, co najlepsze w naszej profesji, i gratulujemy im ich niezwykłych osiągnięć. – podkreślił Mario Matulich, prezes Customer Management Practice, organizator CCW.

Zwycięzcy zostali ogłoszeni 4 czerwca podczas gali CCW Excellence Awards, która odbyła się na Customer Contact Week (CCW) w Las Vegas. To globalne wydarzenie gromadzi liderów branży, innowatorów i profesjonalistów, aby eksplorować najnowsze trendy, technologie i strategie kształtujące przyszłość kontaktów z klientami.

Słownik
1. CSAT. Zobacz Customer Satisfaction Score. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *