Trudny klient w CC – weź udział w unikalnym badaniu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB

Weź udział w pionierskim badaniu “Trudny klient w CC” – zyskaj wgląd w kluczowe standardy i praktyki branżowe. Podziel się swoimi doświadczeniami i opinią – pomóż przygotować raport, który przedstawi standardy obsługi trudnego klienta na polskim rynku.

Jak, jako branża, definiujemy “trudnego klienta”? Jakie strategie zarządzania nimi przynoszą najlepsze rezultaty? Jak postrzegają to wyzwanie konsultanci, menedżerowie i liderzy contact center[2], a także kierownictwo tych jednostek? Jeśli odpowiedzi na takie pytania budzą Twoją ciekawość, to zapraszamy do wyjątkowego projektu, w którym poprosimy Cię o podzielenie się swoimi opiniami i przedstawimy Ci kompleksowy obraz tego, jak cała branża zarządza relacjami z trudnymi klientami.

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, jako organizacja działająca na rzecz rozwoju i edukacji branży CC, zainicjowała w marcu badanie, którego wyniki miały zostać przedstawione na konferencji Let’s talk about CX[3] 2025 (https://www.lets-talk-about-cx.smb.pl/). Wydarzenie odbyło się 4 kwietnia br. w Warszawie, a zaprezentowane w jego trakcie cząstkowe wyniki (N=125) wywołały żywą dyskusję i potwierdziły potrzebę branży w zakresie pogłębienia analiz w tym obszarze.

– Jesteśmy niezwykle podekscytowani możliwością realizacji pierwszego tak szczegółowego badania poświęconego zagadnieniu ‘trudnego klienta’ w polskiej branży contact center i customer experience[1]. Ogromne zainteresowanie, jakie wzbudziły pierwsze wyniki podczas konferencji Let’s talk about CX sprawiło, że podjęliśmy decyzję o kontynuowaniu badania. Wierzymy, że dzięki szerokiemu zaangażowaniu profesjonalistów z różnych szczebli organizacji CC, stworzymy unikalny raport, który dostarczy cennych wskazówek i inspiracji do budowania jeszcze lepszych relacji z klientami, w szczególności tymi najtrudniejszymi. – mówi Marcin Sosnowski, dyrektor zarządzający SMB. – Zapraszamy do udziału wszystkich pracowników contact center – od kierownictwa i top managementu, przez menedżerów i specjalistów, aż po konsultantów na pierwszej linii kontaktu. Ta szeroka grupa respondentów umożliwi przeprowadzenie nie tylko analiz ogólnych na dużej próbie danych, ale także ocenę różnic w postrzeganiu zagadnień związanych z “trudnym klientem” i strategii jego obsługi na różnych szczeblach hierarchii w jednostkach CC.

Kwestionariusz badania obejmuje szeroki zakres zagadnień – od definicji ‘trudnego klienta’ i identyfikacji najczęstszych wyzwań związanych z jego obsługą, po stosowane strategie zarządzania, ocenę ich skuteczności, modele szkoleń oraz perspektywę pracowników na różnych szczeblach organizacji CC i wiele innych kluczowych aspektów. “Wypełnienie ankiety trwa około 15 minut. To może wydawać się sporo, ale zakres ankiety przygotowaliśmy bardzo starannie i jesteśmy pewni, że poświęcenie tego czasu to niewielka inwestycja w porównaniu z wartością, jaką każda pojedyncza odpowiedź wniesie do powstającego raportu i wiedzy, którą otrzyma każdy respondent w zamian.”

Wypełnij ankietę i współtwórz unikalny raport branżowy: https://forms.gle/N5X7FLaXFeey5Kes8

Co zyskasz, angażując się w to unikalne badanie?

Każdy uczestnik badania otrzyma executive summary z pełnego raportu, który zostanie opracowany jeszcze przed wakacjami 2025 roku. Dzieląc się swoją opinią zyskasz bezcenny wgląd w opinie i praktyki innych profesjonalistów z branży, co może zainspirować Cię do udoskonalenia własnych strategii i procesów.

Nie przegap okazji, by stać się częścią tego unikalnego projektu i kształtować przyszłość zarządzania trudnym klientem w branży CC&CX! Twój głos ma znaczenie!

ccnews.pl jest partnerem badania. Na naszych łamach będziemy informować o kolejnych etapach projektu i prezentować wybrane treści z raportu.

Słownik
1. customer experience. to suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
3. CX. Zobacz customer experience. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *