Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ogłosiło dzisiaj wybór Jacka Barankiewicza na stanowisko nowego prezesa zarządu. Barankiewicz zastąpi na tym stanowisku Magdalenę Brzeską, która pełniła funkcję prezesa przez ostatnie lata.
Jacek Barankiewicz od ponad 25 lat jest związany z marketingiem bezpośrednim. Jako założyciel jednego z pierwszych w Polsce centrów usług Contact Center[1], zrealizował ponad sto projektów z zakresu obsługi klienta, telesprzedaży, marketingu mobilnego, a także procesów back office[2]. Przez ostatnie cztery lata jako konsultant wspierał organizacje Contact Center nie tylko w Polsce, ale także w Niemczech, Belgii i na Ukrainie.
Barankiewicz jest również znany z długotrwałej działalności w Polskim Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego, gdzie od 2002 do 2016 roku pełnił funkcję wiceprezesa zarządu, odpowiedzialnego za strategię rozwoju i kontakty międzynarodowe. Jako reprezentant SMB, brał udział w pracach Europejskiej Federacji Organizacji Marketingu Bezpośredniego i Interaktywnego (FEDMA), Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych LEWIATAN oraz Europejskiej Konfederacji Organizacji Contact Center (ECCCO).
Ponadto, ogłoszono skład nowego zarządu, w którym znaleźli się: Magdalena Brzeska, Grzegorz Bonder, Bartek Brzozowski, Marek Grabowski, Beata Szynkowska, Rafał Dywan oraz Mikołaj Janicki. Komisja rewizyjna w nowej kadencji to Anna Karwacka, Sławomir Rawa, Maciej Wielkopolan i Jarosław Zuchora.
Nowe kierownictwo stoi przed wyzwaniem dalszego rozwoju SMB i adaptacji do szybko zmieniającego się rynku, zwiększając jednocześnie wpływ i znaczenie stowarzyszenia w branży marketingowej na poziomie krajowym i międzynarodowym.