Huawei zaprezentował Contact Center 2.0

Podczas targów MWC Barcelona 2024 koncern Huawei oficjalnie zaprezentował oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie Contact Center 2.0, którego celem jest obniżenie kosztów i zwiększenie efektywności w branży finansowej.

Sophie Chen, dyrektor marketingu Huawei Software, i Frank Lu, kierownik ds. rozwiązań wykonawczych w Huawei Digital Finance BU, omawiali trendy cyfryzacji w branży finansowej. Ze względu na gwałtowny rozwój sztucznej inteligencji opartej na LLM w ubiegłym roku, liczne instytucje finansowe wdrożyły sztuczną inteligencję i przyspieszyły jej wykorzystanie w rozmaitych zastosowaniach, takich jak chatboty, inteligentna kontrola jakości i cyfryzacja, które znacznie zwiększają wydajność operacyjną. Zaawansowanie i rozległość zastosowań sztucznej inteligencji będzie w przyszłości czynnikiem wyróżniającym instytucje finansowe na tle konkurencji. Zorientowany na przyszłość fundament cyfrowy jest absolutną koniecznością.

Dysponując 30-letnim doświadczeniem w centrach kontaktowych, Huawei, lider w branży komunikacyjnej, posiada dogłębną wiedzę na temat technologii 5G[4], sztucznej inteligencji, chmury i wideo HD. Wspomniane nowe technologie zmniejszają koszty i usprawniają wydajność w branży finansowej, gdzie koncentrują się na trzech podstawowych możliwościach: SI opartej na LLM, wielokanałowym dostępie oraz otwartości i orkiestracji. Podczas konferencji, w centrum uwagi znajdzie się sztuczna inteligencja oparta na LLM oraz zupełnie nowy moduł WFM[3] (WorkForce Management).

W przypadku sztucznej inteligencji opartej na LLM firma zapewnia kompleksowe możliwości sztucznej inteligencji procesów, w tym cyfryzację ludzi, telemarketing[1] wychodzący i inteligentną kontrolę jakości. Ponadto Huawei AICC wprowadziło zintegrowany model Huawei Pangu i wstępnie zintegrowane LLM innych firm. Wirtualny cyfrowy człowiek może błyskawicznie odpowiadać na pytania użytkowników. Inteligentny asystent pomaga identyfikować emocje, rekomenduje skrypty, zapewnia 360-stopniowy widok klientów, zmniejsza obciążenie pracą o 90% i oferuje inteligentne szkolenia, aby maksymalnie skrócić proces wdrażania nowych pracowników.

W przypadku WFM Huawei AICC udostępnia elastyczne możliwości planowania i samodzielnie opracowane podstawowe algorytmy obsługujące planowanie według tygodnia, miesiąca, zmiany itp. Realizowane projekty pokazują, że WFM może znacznie zwiększyć ogólną wydajność alokacji zasobów ludzkich i poprawić wskaźnik połączeń z klientami. Huawei AICC obsługuje również wielokanałowe i wielodostępne planowanie z dokładnością do 12-18 miesięcy.

Pełniąc rolę lidera w dziedzinie centrów kontaktowych, koncern obsługuje ponad 1500 klientów, 700 tys. przedstawicieli i 1,8 miliarda użytkowników na całym świecie. Wprowadzając na rynek rozwiązanie Contact Center[2] 2.0 oparte na sztucznej inteligencji dla sektora finansowego, firma Huawei potwierdziła, że zależy jej na rozwoju innowacji i obsługi klienta. Koncern ma nadzieję, że przyniesie to dodatkową wartość międzynarodowej branży finansowej.

REKLAMA

Słownik
1. telemarketing. wykorzystanie telefonu do celów sprzedaży i promocji oferty firmy; sprzedawanie przez telefon. Total 0 Shares Share 0 Tweet…
2. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
3. WFM. Inaczej Workforce Managment – zestaw czynności potrzebnych do opracowania planu zatrudnienia i grafików pracy. WFM to także narzędzie…
4. 5G. 5G o skrót oznaczający piątą generację sieci komórkowej. Sieć 5G będzie o wiele szybsza niż sieci funkcjonujące obecnie…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *