Vonage to dostawca komunikacji chmurowej, wspierający firmy w przyspieszaniu ich cyfrowej transformacji, będący częścią koncernu Ericsson.
Kiwi.com jest firmą technologiczną w branży podróżniczej, dysponującą innowacyjnym algorytmem umożliwiającym użytkownikom znalezienie lepszych opcji i cen tras lotniczych, które inne wyszukiwarki nie są w stanie wykryć. Ze względu na złożoność podróży lotniczych i częste zmiany oraz aktualizacje dokonywane przez linie lotnicze, krytyczne znaczenie ma możliwość łączenia się Kiwi.com z klientami poprzez wiele kanałów, aby upewnić się, że klienci otrzymują aktualizacje dotyczące ich planów podróży. Dzięki wykorzystaniu SMS jako kanału komunikacyjnego zasilanego przez Vonage, Kiwi.com może angażować klientów w sposób natychmiastowy, dostarczając im informacje w czasie rzeczywistym i zachęcając do podjęcia działań, które pomagają zredukować stres związany z ich podróżą.
– Sprzedając średnio 70 000 miejsc dziennie i dążąc do usunięcia wszelkich niepokojów związanych z podróżą, musimy upewnić się, że każdy pasażer jest na bieżąco informowany o statusie swojej podróży. Vonage wspiera nas w tej komunikacji, wysyłając około 200 000 wiadomości SMS tygodniowo, aby informować klientów podróżujących po świecie – powiedział Pavel Řezníček, Group Product Manager w Kiwi.com. – Wiele z tych wiadomości ma charakter pilny – zmieniony lot, przegapione połączenie – i może wymagać od klienta odpowiedzi lub podjęcia działań w ciągu godziny. Dzięki API SMS Vonage możemy niezawodnie komunikować się z klientami na całym świecie – i co więcej, mamy możliwość potwierdzenia statusu wysłanych wiadomości, aby mieć pewność, że nasi klienci otrzymują ważne informacje potrzebne do płynnej podróży.
Dzięki API SMS Vonage firmy takie jak Kiwi.com mogą zapewnić klientom dodatkowe wsparcie poprzez komunikację w razie potrzeby, potwierdzając odbiór wiadomości i zachęcając ich do podjęcia działań. Obejmuje to potwierdzanie lub przebookowanie rezerwacji, edytowanie informacji kontaktowych itp. Dla Kiwi.com tego rodzaju proaktywne zaangażowanie przyczyniło się do zmniejszenia liczby klientów, którzy kontaktowali się z telefonicznym działem obsługi klienta oraz znacznie podwyższyło parametry CX[1] związane z doświadczeniami podróży.
– Cieszymy się, że możemy współpracować z innowacyjnymi firmami takimi jak Kiwi.com, aby dostarczać dynamiczne i angażujące doświadczenia klientów, które redefiniują współczesne podróżowanie – powiedział Vikram Khandpur, Senior Vice President CPaaS Products and Developer Experience w Vonage. – Platforma CPaaS Vonage ułatwia integrację weryfikacji, wykrywania oszustw, automatycznych alertów — nie wspominając o głosie, wideo i wglądach w klienta — bezpośrednio w każdą interakcję z podróżującym, prowadząc do lepszej komunikacji, połączeń i zaangażowania.
![Postaw mi kawę na buycoffee.to](https://buycoffee.to/img/share-button-primary.png)